۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

کشف کردن محل چاه فاضلاب


یکی نکات اساسی به کارگیری از چاههای فاضلاب رسیدگی به آنهاست ; چاههای فاضلاب مستلزم رسیدگی و دقت می باشند . در حالتی که بدین چاههای رسیدگی نشود احتمال دارد رخداد ساز شوند و یا این که ضرروزیان مالی به‌وجود آورند .

 

برای رسیدگی به چاه فاضلاب , خالی کردن فضولات چاه , لایروبی و لایروبی چاه , اتصال به کانال فاضلاب و هر فعالیتی که مرتبط با چاه باشد می بایست محل چاه فاضلاب را پیدا کرد . برای کشف کردن محل چاه فاضلاب روشهای متمایز موجود است که ما به چندین موضوع از آن‌ها می‌پردازیم .

 

 


موزاییکهای متعدد

سازندگان ساختمان برای نماد گذاری محل چاه از این طریق به کار گیری می کنند ; به‌این شکل که پس از حفر چاه و پوشاندن در آن هنگام گلیم کردن کف ساختمان با موزاییک , نصیب روی چاه را با موزاییکهای غیر همرنگ و گوناگون نسبت به حریم چاه گلیم بافت می‌کنند .

 

این طرز نماد گذاری زیاد قابل قبولی برای مکان چاه هست که تولید کننده ساختمان می بایست پیشین از اتمام شغل های ساختمان بدین نکته اعتنا کرده‌با‌شد .

 

با این وجود ساختمانهایی وجود دارا‌هستند که محل چاه آن با این شیوه آرم گذاری نشده است . به بدون چاره بایستی از روشهای دیگر برای جستن محل چاه فاضلاب استفاده کرد .

 


مسافت چاه با حریم

طبق اصول ایمنی حفر چاههای فاضلاب , چاه متبوع می بایست با چاههای دیگر و همینطور دیوارهای حریم دستکم سه متر مسافت داشته باشد . با به کار گیری از این اصل میتوان به محل تقریبی چاه فاضلاب در ساختمان پی پیروزی . با این وجود این قابلیت موجود است که خالق ساختمان بدین اصول توجهی نداشته و آنها‌را رعایت نکرده باشد .

 


صدای فاضلاب

هنگام به کار گیری از آب در خزینه , دستشویی , آشپزخانه و دیگر مکانهای ساختمان , فاضلاب ایجاد شده از روش لولههای فاضلاب به درون چاه فاضلاب سوق‌دهی می گردند . فاضلابهای درون لوله از طول بالا به باطن چاه ریخته میگردند و این برهان سبب ایجاد صدا میشود . با به کار گیری از این نکته میتوان به یافتن محل چاه فاضلاب امداد کرد ; بدین شکل که هنگام به کارگیری از آب در مکانهای نام برده , در تراس و همینطور تحت ترین طبقه ساختمان گوش خویش را به زمین نزدیک کرده و در‌پی صدای فاضلاب در درحال حاضر ورود به چاه بگردیم .

 

در استعمال از این نحوه بایستی مقداری ظریف بود . صدای آب از باطن زمین با بالا میآید و اندازه آن دوچندان معدود است . پس در شرایطی که صداهای مازاد وجود داشته باشد اعتنا کار را زیر میآورد . ولی بایستی به‌این نکته هم اعتنا کرد که چاههای خشک و یا این که عمیق صدای کمتری دارا‌هستند . در شرایطی که صدای چاه قابل شنیدن کمبود میتوان با دنبال کردن صدای فاضلاب سرازیر درون لوله به مکان چاه پی موفقیت .

 


کندن کف ساختمان

در صورتیکه با هیچ یک از طریق محل چاه مشخص و معلوم نشد , به بدون چاره می بایست کف ساختمان را نماید تا محل چاه را پیدا کرد . برای آغاز میتوان محلهای احتمالی را نماید . همینطور میتوان روی لولههای کفشوی را نماید و آن‌ها را دنبال کرد تا به محل چاه دسترسی پیدا کرد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نکات اصلی در حفر چاه فاضلاب

 نکات اصلی در حفر چاه فاضلاب

شایع ترین رویه دفع فاضلاب به کارگیری از چاه فاضلاب هست . برای دفع فاضلاب می بایست چاه فاضلاب را حفر کرد . کمپانی لوله بازکنی پرتقال و تخلیه چاه پرتقال اشکال چاه فاضلاب را حفر می نمایند .

 

چاه فاضلاب حفر شده بایستی با رعایت نکات ایمنی حفر شده باشد و اصول حفر چاه در آن رعایت شده باشد تا به نیکی کار خویش را انجام دهد و مشکلی در آن به‌وجود نیاید .

 

چاه فاضلاب بعداز مدتی به کار گیری لبریز می شود و بایستی آن را تخلیه کرد . برای اینکه چاه نیاز به تخلیه نداشته باشد و یا این که کمتر با این اختلال مواجه شود می بایست محصول خاک چاه مطلوب باشد و همینطور حجم چاه متناسب با ساخت فاضلاب باشد . این نکات در حفر چاه فاضلاب مضاعف اهمیت داراست که شخص یا این که کمپانی حفر کننده می بایست از آن درایت داشته باشد .

 

ما حفر چاه را در کمترین فرصت به نقطه پایان می سانیم . متخصصان کمپانی لوله بازکنی پرتقال با حضور در ساختمان و باز نگری آن کار حتمی را انجام می‌دهند .

 

حفر چاه فاضلاب , حفر چاه آب , حفر چاه ارت , حفر چاه سپتیک , کف تراشی , تراش چاه , ترمیم و مرمت چاه کهنه , تعمیرات چاه دیرین , پاک سازی سپتیک و منهول , نصب منهول فاضلاب بعضی از سرویس ها ما می‌باشد .

 


حفر چاه به وسیله کمپانی لوله بازکنی پرتقال

 

کمپانی لوله بازکنی پرتقال یکی‌از شرکت های فعال در مسئله چاه و فاضلاب در تهران است که توان حفر اشکال چاه فاضلاب را دارااست . ما از شایسته ترین مقنی ها برای حفر چاه به کار گیری می‌کنیم .

 

حفاران ما از تمام نکات حفر چاه تدبیر داشته و به راحتی این کار را انجام میباشد . حفر گونه های چاه فاضلاب و آب را از کمپانی لوله بازکنی پرتقال بخواهید .

 

ترمیم چاه کهنه و سابق

ما با دانایی از موقعیت چاههای سابق و کهنه در تهران سرویس مرمت و تعمیر چاه های دیرین را به شما مشتریان عزیز ارائه میدهیم .

 

ما با تخصص زیاد و تجربه زیاد در‌این کار به راحتی چاههای دیرین و کهنه رو بازسازی می‌کنیم و این اطمینان را به مشتری می‌دهیم که چاه کهنه مثل روز نخستین خواهد شد . همینطور ما سرویس ها متفاوتی در قضیه چاه و فاضلاب داریم .

 

لوله کشی فاضلاب , تقریب حجم انباره چاه , جستن محل چاه , مفتوح کردن درب چاه با کمترین تخریب , خالی کردن چاه فوری و شبانه روزی , پرهیز از ریزش چاه , حفر اشکال چاه .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران


تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران
مجوعه تاسیساتس رویس آماده انجام خدمات مربوط به تمیر کولر گازی اجنرال در تهران می باشد. این مجموعه هر گونه غیب یا سرویس و یا تعمیر انواع کولر گازی اجنرال را برطرف می کند.

با داشتن بهترین سرویسکاران کولر گازی در تهران و همچنین با انجام تعمیرات در محل آماده انجام خدمات تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران هستیم.

خدمات تعیمر کولر گازی در تهران به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته انجام می شود. در هر زمان و ساعتی اگر مشکلی پیدا کردید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

انواع خدمات تعمیر کولر گازی اجنرال

  •     تعمیر کولر گازی اجنرال ، تعمیر کولر گازی
  •     عیب یابی کولر گازی اجنرال
  •     تعمیر قطعات کولر گازی اجنرال
  •     تعویض قطعات کولر گازی اجنرال
  •     سرویس کولر گازی اجنرال مشاوره جهت تعمیر کولر

 

 

مضرات عدم انجام سرویس کولر گازی اجنرال به طور سالیانه

کندانسور موتور کولرهای گازی اسپیلت به دلیل تولید صدای کمتر، باید بیرون از ساختمان و در فضای باز نصب شود.

باید توجه خاصی به سرویس سالانه کولر گازی داشت.زیرا به دلیل بیرون بودن کندانسور گرد و خاک و آلودگی زیادی وارد آن میشود .

که در صورت بی توجهی میتواند باعث افت بازدهی و اشکال در کولر گازی شود.و عمر مفید کولر گازی شما در اثر ایجاد مشکلات بسیار پایین خواهد آمد.

و میتواند باعث بالا رفتن مصرف انرژی شود .و دقت در سرویس و تعمیر کولر  در زمان مناسب آن میتواند.

از بروز اشکالات ناگهانی و خاموش شدن ناگهانی و بی موقع آن جلوگیری کند.

دقت داشته باشید که انجام امور مربوط به تعمیر کولر و کلیه برندها باید توسط تکنسین های مربوطه انجام پذیرد تا دستگاه شما دچار مشکلات پرهزینه تری نشود.

زیرا تعمیر کولر توسط افراد ناآگاه و کسانی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند میتواند هم خطرات جانی برای آن فرد و مالی برای شما عزیزان ایجاد کند.


 

مزایای سرویس به موقع کولر گازی اجنرال

  1.     صرف جویی در مصرف برق کولر
  2.     کولر دچار خرابی ناگهانی نمی شود
  3.     هر گونه نشتی به موقع تشخیص و برطرف می شود
  4.     سرویس به موقع مانع خرابی زودهنگام کمپرسور کولر گازی می شود
  5.     تمیز کردن فیلترهای کولر گازی در زمان سرویس تولید هوای مطبوع میکند


تعمیر کولر گازی اجنرال یا تعویض آن بصرفه تر است ؟

به صورت مکرر ما با این سوال از سوی مشتریان عزیزامان روبرو هستیم که در صورت بروز اشکال در کولر گازی اجنرال آن را تعمیر کنیم یا تعویض ؟

و آیا کولر را میشود تعمیر کرد و بازدهی قبل را خواهد داشت ؟

ما در گروه فنی سرویسکاران ۲۴ با کمک کارشناسان با بررسی و عیب یابی و تعمیرکولر گازی و صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر کولر اجنرال شما اقدام میکنیم.

بدلیل اینکه تعمیر در بیشتر موارد به صرفه تر میباشد و در صورتی که هزینه‌برباشد و برای مشتری به صرفه نباشد.

با دادن صورت گزارش از هزینه و نوع عیب به مشتری کمک میکنیم که بین تعمیر و تعویض خود انتخاب کننده باشد.

 

چه بخش هایی از کولر گازی اجنرال خراب می شود؟

•    کولر گازی اجنرال آبریزی دارد.
•    باد گرم از طریق کول رگازی در جریان هست.
•    باد خنک کافی از طریق کولر گازی اجنرال در جریان نیست.
•    اصلا کولر اجنرال روشن نمی شود.
•    قدرت پرتاب باد در کولر گازی اجنرال کم شده است.
•    صدای زیادی از کولر گازی شنیده می شود.
•    کولر گازی خودش خاموش می شود.
•    مشکلی در کمپرسور هست که کار نمی کند.
•    پنل داخلی کول رگازی یخ زده است.
•    کولر اجنرال کد اروری را در زمان روشن شدن می دهد.
•    بدون اینکه از ریموت کمک بگیرید خود کولر گازی اجنرال فرمان تغییر می دهد.

 

چرا باید از یک سرویسکار خوب برای سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران کمک بگیریم؟

یکی از مشکلاتی که اکثر مردم با آن روبرو هستند در انتخاب کسی هست که کار نصب وسایل و لوارم خانگی را انجام می دهد. هر وسیله ای باشد. توصیه ما به شما این هست که کسی را برای تعمیر کولر گازی اجنرال انتخاب کنید که تجربه کافی در سرویس انواع کوک اجنرال را داشته باشد و آشنایی کاملا با قطعات این نوع کولر گازی را داشته باشد.

مجوعه تاسیسات سرویس هرگونه کولر گازی را با هر نوع برند تعمیر می کند زیرا از مجموعه ای از سرویسکاران کولر گازی و آبی کمک می گیرد که تجربه چندین ساله در سرویس و تعمیر کولر گازی دارند.

 

آشنایی با مشکلات و تعمیر کولر گازی اجنرال

  •     روشن نشدن کولر گازی
  •     موتور فن کولر روشن میشود اما کمپرسور راه نمی افتد
  •     وقتی کلید فن روی تمام حالت ها روشن است  ، فن روشن نمی شود اما کمپرسور شروع به کار میکند
  •     با وجود کار کردن فن و کمپرسور کولر خوب خنک نمیکند
  •     سرمای کولر بسیار زیاد است
  •     بدنه کولر گازی برق دارد
  •     به محضه روشن شدن کولر، فیوز میپرد
  •     زمانی که کولر کار میکند ، سر و صدای زیادی دارد گاهی  نشتی آب دارد
  •     کولر گازی باد گرم میزند

 

 

منابع:

 

تعمیر کولر اجنرال تاسیسات سرویس

 

تعمیر کولر اجنرال سرویسکاران 24

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هواگیری شوفاژ

هواگیری شوفاژ

شوفاژ یک مدل از سیستم گرمایشی است که امروزه در بیشتر ساختمان های مسکونی به چشم میخورد . شوفاژ احتمال دارد به عوارض متعددی نقص‌ ساز شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

خدمات لوله بازکنی غرب تهران و تخلیه چاه و گرفتگی لوله 

 

در این مطلب می خواهیم از سایت پرتقال درباره خدمات لوله بازکنی غرب تهران که یکی از بهترین خدمات و مورد نیاز اکثریت مردم در این منطقه هست مطلبی را منتشر کنیم. ظاهرا این منطقه مردم مشکلات زیادی دارند برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله.

می توانید از لینکی که در مقاله قراار داده ایم وارد این سایت شوید و در خواست خدمات بدهید. سایت پرتقال سایت قوی و برند شده در مورد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اشکال لوله برای لوله کشی ساختمان

اشکال لوله برای لوله کشی ساختمان 

در آغاز می خواهیم شما‌را با لوله‌هایی که برای آب و فاضلاب به کارگیری میگردد آشنا کنیم . لوله‌های مورداستفاده در آب و فاضلاب عبارت است از : 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

گونه های جوشکاری امروزی


جوشکاری پلاستیک
تاریخچه جوشکاری زیرا احتیاجات انسان , اتصال و جوش در کلیه مورد ها را خواهان بوده است , لذا مثلاً از رومی‌های دیرباز , شخصی به اسم “ پلینی ” از لحیم به اسم آرژانتاریم وترناریم به کارگیری میکرد که دارنده پاره ای متساوی قلع و سرب بود و ترنایم دارنده دو نصیب سرب و یک بخش قلع بود که هنوز نیز با پرکنندگی مورد به کار گیری قرار می گیرند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰