۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

گونه های سرویس ها تاسیساتی در ولنجک تهران

یکی از مناطقی که در تهران خیلی بسیار نیاز به سرویس ها رفع گرفتگی لوله و تخلیه فضولات چاه نیاز داراست حوزه‌ ولنجک می‌باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

راههای شکافت نم به درون منزل

راههای شکافت نم به درون منزل 

رطوبت دیوار‌ها احتمالا در اثر ساخت میعان در فضای داخلی ساختمان و یا این که شکافت آب از خارج ساختمان به داخل دیوار‌ها پدید آمده باشد . شایسته ترین خط مش این است که یک صفحه آلومینیومی مربع صورت طوری بر روی دیوار قرار داده و بچسبانید که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

علائم و نشانه ها عفونت ریه چیست؟

عفونت ریه و انسداد ریه دو مفهوم نزدیک به هم هستند که نشانه‌های مشابهی دارند و از این رو گاهی اوقات اشتباه شناخته می‌شوند. به همین جهت لازم است تا افراد مبتلا با شناخت صحیح علائم این دو بیماری، بتوانند آنها را از هم متمایز کنند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

لوله بازکنی باغ فردوس تهران و تخلیه چاه این منطقه

برای خدمت رسانی لوله بازکنی باغ فردوس تهران فقط کافیست با ما تماس بگیرید. ما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در کل روز سال در خدمت رسانی به شما تلاش می کنیم. ما به شما این اطمینان را می دهیم که قبل از کار برای شما مشاوره کاملی می گذاریم و می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را به صورت تلفنی بپرسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی کابل شبکه

معرفی کابل شبکه 
متناسب با لایه های فیزیکی , توپولوژی و میزان شبکه , می توان تشخیص بخشید که چه دسته کابل شبکه یا این که اتصالاتی موردنیاز است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

وان و جکوزی در پباده سازی فضای داخلی

یکی از راه و روش های امروزی کردن فضای خزینه به کار گیری از وان های سفارشی و جکوزی های کوچک است . هیدروتراپی و به حداکثر رساندن به کار گیری از مزایای درمانی , از خصوصیت های دارای اهمیت وان گرمابه و جکوزی است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰