ما هر ساله جدیدترین Mi Band شیائومی را "بهترین ردیاب تناسب اندام با قیمت مناسب" می نامیم. و هر ساله ، شرکت برای دستیابی به این تمایز نیاز به کارهای بسیار کمی دارد. شیائومی فرمول اولیه را میخکوب کرد ؛ ردیاب های آن همیشه اصول اولیه را برای کسری از قیمت محصولات رقابتی ارائه می دهند.


اکران امسال تفاوتی ندارد. شیائومی Mi Band 5 تنها یک قدم کوچک تر از Mi Band 4 است و در واقع فقط تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید را نسبت به مدل های قبلی خود ارائه می دهد. آیا آن تغییرات کوچک به اندازه ای است که بتواند در لیگ های بزرگ رقابت کند؟ و چگونه می توان آن را با رقابت نزدیک تری مانند Fitbit Inspire HR مقایسه کرد؟ برای اطلاعات بیشتر بررسی Xiaomi Mi Band 5 ما را بخوانید.


درباره این بررسی شیائومی Mi Band 5: من از Xiaomi Mi Band 5 به مدت 10 روز با نسخه سیستم عامل 1.0.1.32 استفاده کردم. واحد بررسی Xiaomi Mi Band 5 برای مدت زمان این بررسی با Google Pixel 4a من مرتبط شد.


ما این بررسی Xiaomi Mi Band 5 را با جزئیات قیمت گذاری جدید و به روزرسانی های نرم افزار به روز کرده ایم. ما همچنین به تازگی بررسی Xiaomi Mi Band 6 خود را منتشر کرده ایم که اگر علاقه مند به انتخاب Mi Band 5 هستید ، قطعاً می خواهید آن را بخوانید.

 

البته مچ بند هوشمند می بند 6 شیائومی توانسته با ارائه امکانات بسیار بهتر در بازار فروش خوبی داشته باشد. من هم پیشنهاد می کنم برای اینکه بتوانید مشخصات می ند 6 را بررسی کنید حتما به سایت کوک باش وارد شوید و نقدو بررسی می بند 6 شیائومی را دریافت کنید.


Xiaomi Mi Band 5: چه خبر جدید است؟

شیائومی Mi Band 5 (در بعضی مناطق با نام Xiaomi Mi Smart Band 5) جدیدترین ردیاب تناسب اندام شیائومی است. این یک پیشرفت جزئی نسبت به Xiaomi Mi Band 4 2019 است ، با یک طراحی تا حدودی ارتقا یافته و چند ویژگی جدید سلامتی برای ایجاد انگیزه.


Mi Band 5 و Mi Band 4 بسیار شبیه به هم هستند ، هرچند ردیاب تناسب اندام جدید در واقع کمی بزرگتر است. این صفحه نمایش دارای 20٪ بزرگتر صفحه نمایش AMOLED در 1.1 اینچ است و از 100٪ از طیف رنگی P3 پشتیبانی می کند. نمایشگر خوب است. در زیر نور مستقیم آفتاب می تواند در فضای باز بسیار روشن شود. سنسور نور محیط وجود ندارد ، بنابراین ممکن است خودتان تنظیم کنید که میزان روشنایی را بیش از آنچه می خواهید تنظیم کنید.


اندازه بزرگتر Mi Band 5 متأسفانه بدین معنی است که شما نمی توانید از باند قدیمی Mi Band 4 یا 3 با دستگاه جدید استفاده کنید. اگر می خواهید رنگ مچ دست خود را به مچ دست خود اضافه کنید ، گزینه های شخص ثالث زیادی در آمازون وجود دارد.

حتما بخوانید:

بهترین ساعت های مردانه در سال 2021


Mi Band 5 یک باتری قهرمان است - با این وجود به اندازه Mi Band 4 یک قهرمان نیست. با یک بار شارژ با "استفاده معمولی" در مقایسه با Mi Band 4 با 20 روز می تواند 14 روز طول بکشد. شیائومی می گوید اگر اقدامات احتیاطی در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی مانند خاموش کردن نظارت بر ضربان قلب ، بالا بردن از خواب و پیگیری خواب داشته باشید ، می توانید 20 روز از Mi Band 5 بهره مند شوید.


با استفاده عادی و پیگیری چند تمرین در طول هفته ، Mi Band 5 من آماده است تا حدود 13 روز با شارژ دوام بیاورد - دقیقاً طبق آنچه شیائومی تخمین می زند. من در آن مدت کمی در رابط کار می کردم ، بنابراین فکر نمی کنم فشار دادن باتری کمی بیشتر از دستگاه دشوار باشد. صرف نظر از این ، بیش از یک هفته می توانید Mi Band 5 را بدون نگرانی در مورد شارژ آن بپوشید.


صحبت از شارژ شدن ، شارژر Mi Band 5 نسبت به سایر شارژرهای Mi Band بسیار بهتر شده است. مغناطیسی است و از طریق پین به ردیاب متصل می شود ، بنابراین برای شارژ دیگر نیازی نیست دستگاه را از باند آن جدا کنید. سپاس خداوند را! اکنون شارژر نیز طولانی تر است ، بنابراین دیگر هیچ چیز بیهوده ای از این کابل شارژ چهار اینچی طولانی نیست.


معیارهای PAI (هوش فعالیت شخصی) شیائومی را در Mi Band 5 ادغام کرد تا به شما ایده بهتری از سلامتی و سلامتی کلی شما بدهد. PAI براساس جنسیت ، سن ، ضربان قلب و سایر داده ها به شما نمره می دهد. اساساً هر کاری که در طول روز انجام می دهید به نمره PAI شما اضافه می کند ، اما بیشترین امتیاز PAI را برای ورزش شدید و نگه داشتن ضربان قلب در یک منطقه بالاتر خواهید داشت. هدف این است که نمره PAI خود را بالای 100 نگه دارید.


PAI مشابه چیزی است که از Fitbit با Minute Active Minutes و Google با Heart Points و Move Minutes مشاهده کرده ایم. از آنجا که نحوه حرکت شما را در نظر می گیرد - نه فقط اینکه شما در حال حرکت هستید - این باید بینش دقیق تری در مورد سلامتی شما داشته باشد.