بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار ساده به نظر می رسد. شما چند کلمه کلیدی انتخاب می کنید و voilà را انتخاب می کنید! صفحه شما برای سئو بهینه شده است ، درست است؟

بسیاری از مردم اصول اولیه سئو را می فهمند ، اما در دهه اخیر موارد زیادی تغییر کرده است.

سئوی جستجوگرایانه ای که امروزه می شناسیم و دوستش داریم همان سئوی قبلی نیست که 10 سال پیش می شناختیم و دوستش داشتیم (یا از آن متنفر بودیم). و به همین دلیل سئو موضوعی است که بازاریابان باید به تعریف و تعریف جدید خود ادامه دهند.

سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است - که در همان حد ثابت مانده است. این به تکنیک هایی گفته می شود که به وب سایت شما کمک می کنند تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد. این باعث می شود وب سایت شما بیشتر در معرض دید افرادی قرار گیرد که به دنبال راه حل هایی هستند که نام تجاری ، محصول یا خدمات شما می تواند از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo! و Bing ارائه دهد.

آنچه ثابت نمانده است تکنیک هایی است که برای بهبود رتبه بندی خود استفاده می کنیم. این ارتباطی با الگوریتم های جستجو دارد که این شرکت ها دائماً تغییر می دهند.


سئو سایت چگونه کار می کند؟

سئو با بهینه سازی صفحات یک وب سایت ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی و دریافت پیوندهای ورودی کار می کند. به طور کلی می توانید نتایج جستجوگرها را هنگامی که صفحه وب توسط یک موتور جستجو خزیده و نمایه سازی شده است مشاهده کنید.

عمیق تر به نظر می رسد: هر چند روش های مختلفی برای بهبود SEO صفحات سایت شما وجود دارد. موتورهای جستجو به دنبال عناصری از جمله برچسب های عنوان ، کلمات کلیدی ، برچسب های تصویر ، ساختار پیوند داخلی و پیوندهای ورودی هستند (که به آن ها بک لینک نیز گفته می شود). و این فقط برای ذکر چند مورد است.

مشتریان HubSpot: می توانید پانل SEO موجود در حساب HubSpot خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر برای آن موارد بهینه شده اید.


جستجوی ارگانیک چیست؟

جستجوی ارگانیک به شخصی گفته می شود که از طریق موتور جستجو جستجو می کند و بر روی یک نتیجه غیرپرداخت کلیک می کند. جستجوی ارگانیک یک کانال بازاریابی جستجو است که می تواند به عنوان بخشی از بازاریابی ورودی برای افزایش بازدید وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.

نگاه عمیق تر: در SEO امروزی ، نمی توانید به سادگی تعداد کلمات کلیدی را برای دستیابی به افرادی که بدنبال شما هستند جستجو کنید. در واقع ، این در واقع به SEO وب سایت شما آسیب می رساند زیرا موتورهای جستجو به جای پاسخ دادن به سوال یک شخص ، آن را به عنوان پر کردن کلمات کلیدی تشخیص می دهند - یا عمل شامل کلمات کلیدی به طور خاص برای رتبه بندی آن کلمه کلیدی

امروزه ، شما باید از کلمات کلیدی خود در محتوای خود به گونه ای استفاده کنید که احساس غیر طبیعی یا اجباری نداشته باشد. عدد جادویی وجود ندارد - همه اینها به طول کلمه کلیدی و مقاله شما بستگی دارد - اما اگر احساس کردید که آن را مجبور می کنید ، بهتر است آن را نادیده بگیرید و به طور طبیعی به نوشتن ادامه دهید.