شما از ساعت هوشمند خود به مدت طولانی و در شرایط مختلف استفاده خواهید کرد و ممکن است گاهی فراموش کنید که آن را در دست بگیرید.تقریباً در تمام ساعت های هوشمند جدید از صفحه LCD استفاده شده است که به شما امکان می دهد برنامه ها و محتوای خود را با رنگ های غنی تر و روشن تری به نمایش بگذارید.

این ساعت ها با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و همانطور که امروز می بینیم شرکت های بسیار بزرگی وارد این صنعت شده اند.این امر انتخاب ساعت هوشمند مناسب را کاری دشوار و پیچیده می کند. صفحه نمایش LCD معمولاً ضخیم تر از صفحه نمایش قدیمی است.بسیاری از تلفن های همراه از Wear OS استفاده می کنند.

اسمارت واچ 6

با ساعت هوشمند دیگر نیازی به استفاده از دو دستگاه جداگانه روی مچ دست خود برای پیگیری فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری یا دویدن نیست. فناوری LTE زمانی مفید واقع می شود که تلفن همراه خود را در خانه بگذارید و بخواهید با استفاده از ساعت هوشمند خود در جای دیگر به اینترنت متصل شوید.اگر ساعت هوشمند شما روشن نشود ، ممکن است به این دلیل باشد که به درستی شارژ نمی شود. استفاده از کابل دیگر ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.

اسمارت واچ 2

برخی از ساعت های هوشمند دارای برنامه های قدرتمندی هستند که به صورت نرم افزاری از قبل نصب شده یا در فروشگاه ها موجود هستند.به ساعت خود اجازه دهید به مدت 15 دقیقه شارژ شود سپس هنگام اتصال به شارژر آن را روشن کنید.اگر می خواهید ساعت هوشمند Wear OS را به تلفن Android متصل کنید ، ابتدا از سازگاری و شارژ کافی تلفن و ساعت هوشمند اطمینان حاصل کنید. هزینه بالای محصولات این شرکت با توجه به مواد اولیه و دستگاه هایی که در ساعت های هوشمند استفاده می کند ، اصلاً دور از انتظار نیست.

اسمارت واچ 4

به عنوان مثال ، ساعات شما تمام خواهد شد که می توانید زودتر به تماس ها پاسخ دهید. امروزه اکثر دستگاه ها از Wear OS استفاده می کنند. بنابراین نیازی به اتصال مستقیم دستگاه به شارژر و قرار دادن آن روی پد شارژر نیست. همانطور که می دانید اپل واچ فقط به دستگاه های iOS متصل می شود ، بنابراین فقط با آیفون ها سازگار است. اپل رویکرد ترکیبی برای استفاده از ساعت خود دارد.اپل واچ ترکیبی از یک صفحه لمسی است که می تواند به همراه دکمه Digital Crown و Side را تشخیص و نگه دارد.موارد بسیاری وجود دارد که یک ساعت هوشمند را از یک ساعت معمولی متمایز می کند.

ساعت هوشمند ا ?

اپل واچ بیشترین تعداد برنامه با کیفیت را از قبل داشته است. این مدل از ساعت هوشمند برای افراد ماجراجو طراحی شده است که در شرایط سخت مانند جنگل زندگی می کنند ، بنابراین دارای استحکام و دوام فوق العاده ای است و بدون نقص ساخته می شود. اگر ساعت هوشمند در کارهای اصلی مانند بررسی اعلان ها یا پیگیری تمرین شما کند است ، پس از آن استفاده نکنید.تاریخچه ساعت های ورزشی به دهه 1970 برمی گردد اما با پیشرفت علم و فناوری نسل جدیدی از ساعت های هوشمند با کاربردهای بیشتر به بازار عرضه شده است.آخرین محصولات ساعت هوشمند چیزی فراتر از نمایش زمان ، از اجرای برنامه ها تا نمایش اعلان های گوشی های هوشمند ، نمایش ضربان قلب و ارائه می دهند. اکثر ساعتهای این گروه دارای صفحه نمایش هستند که پس از چند ثانیه خاموش می شوند. شما نمی توانید طیف گسترده ای از برنامه ها را بارگیری کنید ، اما سیستم عامل به اندازه Wear OS و Tizen بزرگ و با کیفیت نخواهد بود. آنها معمولاً چهار روز بدون شارژ کار می کنند.

نحوه ی تنظیم اسمارت واچ

این ساعت از چندین حالت ورزشی استفاده می کند که بسته به نوع ورزش می تواند به همه ورزشکاران کمک کند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که ساعت هوشمند را از ساعت های دیگر متمایز می کند ، قابلیت ضبط فعالیت های ورزشی است. بسیاری از ساعت های هوشمند معمولی حاوی باتری هایی هستند که به سختی در طول یک روز دوام می آورند. در مقاله امروز ، ابزار لیست ، شما را در قالب بهترین ساعت هوشمند قابلیت های موبایل مورد نیاز خود را معرفی خواهیم کرد. بسیاری از ساعت های هوشمند از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند ، در حالی که سامسونگ تایزن و Fitbit هر کدام توسط خودشان اجرا می شوند.این بدان معنی است که هر ساعت در این لیست بهترین انتخاب برای ساعت هوشمند اندرویدی است و به سلیقه ، نیاز و بودجه شما بستگی دارد که کدام یک بیشتر به شما مناسب است. ساعت هوشمند در واقع تلفن همراه ، مربی ورزشی و منشی شما است.

اسمارت واچ دی ام 09

Huawei Watch GT 24 ساعت شبانه روز ضربان قلب و تناسب اندام شما را کنترل می کند.اولین چیزی که هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید ، سازگاری آن با تلفن شماست. مضامین و تصاویر این ساعت هوشمند با وضوح 454 45 454 نمایش داده می شود که برای ساعت هوشمند بسیار مناسب است.نکته دیگری که هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید این است که آیا می خواهید اتصال اینترنتی LTE داشته باشید. بندهای این ساعت به راحتی قابل تغییر هستند و با هر بار تغییر ساعت های ساعت ، می توانید از ساعت جدیدی لذت ببرید که حس جدیدی را منتقل می کند.اگر اتفاقی بیفتد به این معنی است که شما از تلفن خود استفاده نمی کنید اما می خواهید از اعلان های خود مطلع شوید ، بنابراین ساعت مچی تلفن همراه احتمالاً برای شما مناسب است.Fitbit Versa2 سومین ساعت هوشمند این شرکت و آخرین محصول این شرکت قبل از خرید گوگل است.

اسمارت واچ هانر

اما تنها مزیت این ساعت هوشمند زیبایی آن نیست ، اما از نظر کیفیت صفحه نمایش و سخت افزار حرف های زیادی برای گفتن دارد و همیشه با بهترین ها مقایسه می شود.این ساعت یکی از اولین ساعت های این شرکت است که می تواند با Samsung Galaxy Watch و Apple Watch همگام شود.این یکی از ارزان ترین ساعت های این لیست است.

ساعت هوشمند بروز

مانیتورها جفت می شوند. از آنجا که صبح شما را بیدار می کند ، فعالیت های روزانه شما را تا 10 ساعت ، در طول تمرین نشان می دهد و اطلاعات دقیق مانند ضربان قلب ، کالری سوزانده شده و غیره را نشان می دهد. این مدل اپل واچ به قدری زیبا و آسان است که فقط با دیدن آن عاشق آن خواهید شد.اپل واچ سری 3 42 میلی متری از یک قاب آلومینیومی نقره ای با یک باند ورزشی مشکی ، یک سیستم سخت افزاری فوق العاده قدرتمند مانند پردازنده دو هسته ای S2 ، صفحه نمایش OLED Retina با کیفیت بالا و 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. اما با دستگاه های اندرویدی به خوبی کار می کند و برنامه های زیادی را برای شما انتخاب می کند.اما بحث من در این مقاله فقط ارائه یک ساعت هوشمند ارزشمند با قیمت های مختلف است تا همه کاربران این مقاله بتوانند از یک ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا برای پول خود لذت ببرند.

اسمارت واچ مدل k8

ساعت هوشمند V Series A1 ساعتی است که نیاز شما به تلفن هوشمند و همچنین داشتن یک ساعت هوشمند را برآورده می کند. محصولات این شرکت ارزان و در عین حال با کیفیت می باشد. نقطه قوت این دستبند صفحه نمایش رنگی AMOLED ، مقاومت در برابر ضربه و لمس کامل آن است.

اپ ساعت هوشمند شیائومی

حافظه داخلی نیز به 32 گیگابایت افزایش یافته است تا همه آهنگ های مورد علاقه خود را در کنار هم قرار دهید. مقاومت در برابر آب این محصول به قدری زیاد است که تا 50 متر در برابر آب مقاومت می کند ، بنابراین برای شنا بسیار مناسب است. حالت های مختلف ورزشی روی این دستبند وجود دارد که شما را در انجام انواع فعالیت های ورزشی همراهی می کند.ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version محصولی عالی برای فعالیتهای ورزشی است. متأسفانه ، باتری ضعیف اپل واچ 4 باعث می شود تا نمایشگر همیشه روشن کمتر مطلوب باشد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version می تواند اعلان های تلفن شما را نمایش دهد ، دارای GPS است ، می تواند فعالیت های ورزشی شما را کنترل کند.یکی از ویژگی های ویژه این ساعت هوشمند این است که می تواند با سیستم فعال موقعیت یابی جهانی (GPS) تا 22 ساعت کار کند.

اسمارت واچ گوگل

این ساعت هوشمند از یک باتری 190 میلی آمپری استفاده می کند که با فعال شدن GPS در حالت آماده به کار با 22 بار شارژ تا 22 ساعت دوام می آورد.9 45 45.5 متری آب را نیز تحمل کند. استفاده از سیستم عامل Tizen برنامه های قابل نصب بر روی Galaxy Watch Active 2 را محدود به برنامه های سامسونگ و تعداد بسیار کمی از شرکت های دیگر می کند. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active 2 بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای دارندگان سامسونگ است.

ساعت هوشمند تی سریز مدل a1

ساعت هوشمند شیائومی از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. اندازه صفحه نمایش 1. این یکی از بهترین ساعتهای ورزشی هوشمند است. ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 در طراحی دور خود از اپل الهام گرفته است. طراحی کلاسیک Honor Magic Watch 2 این ساعت را از سایر رقبا متمایز می کند.1 به دستگاه های دیگر متصل است.

اسمارت واچ فارسی

نکته جالب در مورد ساعت هوشمند Huawei این است که می توانید صفحه نمایش را همیشه روشن قرار دهید.اما ویژگی بارز این ساعت هوشمند باتری 420 میلی آمپری آن است که می تواند تا دو هفته در برابر شارژ مقاومت کند.

ثبت ساعت هوشمند

به کمک بندهای قابل تعویض این ساعت هوشمند می توانید ساعت را با لباس خود تنظیم کنید. با این کار چشمک زن ساعت هوشمند شما را شارژ می کند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند با ابعاد ابتکاری و محافظت شده توسط "Gorilla Glass DX +" انجام شده است.شما فقط باید به پیام ها و تماس های خود پاسخ دهید و شکل ظاهری ساعت را به دلخواه تغییر دهید. به همین دلیل ، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت های هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می کنند.ساعت هوشمند سامسونگ برای جابجایی بین برنامه ها از حاشیه های متحرک و قابل کلیک استفاده می کند.