روز دوشنبه ، ارائه ساعت اپل باعث ایجاد هیاهوی زیادی در اطراف ساعت طلای 17000 دلاری آن شد.

اما این در مقایسه با ساعت مجهز به الماس 55 میلیون دلاری چیزی نیست.

ما فارغ از قیمت حراج و فروش گذشته ، جدیدترین ساعتهایی را که بیش از یک میلیون دلار هزینه دارند گرد آورده ایم. ما فقط ساعتهایی را که در حال حاضر در بازار هستند قرار داده ایم که در واقع می توانید خریداری کنید.

یعنی اگر توانایی پرداخت آن را دارید.

در ادامه مطلب با هفت تا از گرانترین ساعتهای دنیا آشنا شوید.

ساعت مچی Roger Dubuis Excalibur Quatuor 1.1 میلیون دلار قیمت دارد
ساعت سیلیکونی Excalibur Quatuor در سال 2013 برای اولین بار ساخته شد و ساخت آن 2400 ساعت طول کشید و بیش از 7 سال تحقیق. تمام مقیاس های آن چهار بار در ثانیه تپش می یابد ، بنابراین به جای ساعت تیک تیک کلاسیک ، بیشتر شبیه دستگاه وزوز است.

تنها سه ساعت مچی از این دست در جهان وجود دارد که هر کدام از 590 قطعه ساخته شده و 1.1 میلیون دلار قیمت دارند. بیشتر بخوانید درباره Excalibur Quatuor اینجا.

قیمت ساعت مچی Hybris Mechanica à Grande Sonnerie Jaeger-LeCoultre 1.5 میلیون دلار است
این ساعت با 1،472 قطعه یکی از پیچیده ترین ساعتهای جهان است. این یک تقویم همیشگی ، یک توربیلون پرنده دارد و توسعه آن پنج سال طول کشید.

این ساعت همچنین دارای یک Hybris Mechanica 55 Safe است که جزئی از حداکثر قیمت است. این یک جعبه قفل شده با تیغه روکش دار چرمی است و دارای یک سیستم صوتی در داخل گاوصندوق است که امکان ضربه زدن به Hybris Mechanica à Grand Sonnerie را می دهد.

قیمت ساعت Greubel Forsey Art Piece 1 بین 1 تا 2 میلیون دلار است
این ساعت همراه با توربین 30 درجه ای دوتایی ، جلد صفحه آبی زیبا و قاب یاقوت کبود ، حاوی کارهای هنری کوچکی از هنرمند انگلیسی Willard Wigan است. این یک کشتی کوچک طلایی است که می توانید با مشاهده آنچه به نظر می رسد تاج دوم است اما در واقع یک ذره بین 23 برابر است که حکاکی های میکروسکوپی را نشان می دهد ، می توانید ببینید.

قیمت این طرح زیبا Greubel Forsey از نظر فنی مشخص نیست (فقط در دسترس خریداران جدی است) ، اما تخمین زده می شود که بین 1 تا 2 میلیون دلار باشد.

Tourbillon RM 56-02 Sapphire از ریچارد میل با بیش از 2 میلیون دلار فروش می رود
ساعت مچی ریچارد میل با برخورداری از یک یاقوت کبود شفاف از حرکات تیتانیوم بهره می برد و تا 3 متر ضد خش و ضد آب است.

تنها 10 Tourbillon RM 56-02 Sapphire تولید شده و 2.02 میلیون دلار قیمت دارد. طبق ساعت تماشا "هر ساعت" به 40 روز ساخت مداوم 24/7 برای پرونده و به دنبال آن 400 ساعت اضافی نیاز دارد ".

ساعت مچی Grand Complication A. Lange & Söhne بیش از 2 میلیون دلار هزینه دارد

این ساعت A. Lange & Söhne با 876 قطعه جداگانه با 1.92 میلیون یورو (2.05 میلیون دلار با نرخ تبدیل فعلی) اولین نمایش خود را انجام داد.

تکمیل هر ساعت یک ساعت طول می کشد. از زمان آغاز به کار خود در سال 2013 ، هر سال فقط یکی از این ساعت ها منتشر می شود - آخرین و آخرین ساعت در سال 2018 به فروش می رسد. اطلاعات بیشتر در مورد عارضه بزرگ را اینجا بخوانید.

ساعت Grandmaster Chime ساعت Patek Philippe 2.6 میلیون دلار است

به افتخار 175 سالگرد صنعت ساعت سوئیس ، پاتک فیلیپ از این ساعت جالب توجه با 20 عارضه ، دو شماره گیری و 214 قطعه رونمایی کرد.

توسعه آن هشت سال و بیش از 100000 ساعت انسان به طول انجامید. فقط هفت ساعت از دو طرفه تولید شده است که هر کدام با فروشی معادل 2.6 میلیون دلار خرده فروشی می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد Grandmaster Chime را اینجا بخوانید.

ساعت مچی Graff Diamonds Hallucination 55 میلیون دلار قیمت دارد

منفجر کردن مسابقه همچنین تنها ساعت بانوان در این لیست است - توهم مملو از سنگهای قیمتی Graff Diamonds از Graff Jewelry ، نام ساعت سازی جدیدی که سال گذشته در نمایشگاه جهانی تماشای بازل آغاز به کار کرد.

این دستبند صورت کوچکی دارد و الماسهای عظیم رنگی در پلاتین قرار گرفته اند. فقط یکی ساخته شده است و تا آنجا که می دانیم در صورت علاقه هنوز برای فروش است.

فقط زمان مشخص خواهد کرد که آیا اواخر ماه جاری گراف خود را در Baselworld فراتر می گذارد یا خیر.