خدمات لوله بازکنی غرب تهران و تخلیه چاه و گرفتگی لوله 

 

در این مطلب می خواهیم از سایت پرتقال درباره خدمات لوله بازکنی غرب تهران که یکی از بهترین خدمات و مورد نیاز اکثریت مردم در این منطقه هست مطلبی را منتشر کنیم. ظاهرا این منطقه مردم مشکلات زیادی دارند برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله.

می توانید از لینکی که در مقاله قراار داده ایم وارد این سایت شوید و در خواست خدمات بدهید. سایت پرتقال سایت قوی و برند شده در مورد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد.


خدمات لوله بازکنی غرب تهران در سایت پرتقال با توجه به تجربه چندین ساله و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و با همکاری بیش از ۲۰۰ سرویس‌کار حرفه‌ای و متعهد جهت انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و حفر چاه در خدمت همشهریان تهرانی در تمام نقاط تهران اعم از شمال تهران, غرب تهران, شرق تهران و مرکز تهران می‌باشد.

 

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمانی و صنعتی در غرب تهران با تجهیزات مدرن از قبیل دستگاه‌های ژنراتور برقی و انواع فنر فولادی, پمپ باد, پمپ آب, رسوب کن و واترجت در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

سرویس‌کاران ما در  کمتر از نیم ساعت در محل حاضرشده و تمام مشکلات اعم از باز کردن لوله فاضلاب, تخلیه چاه, حفر چاه و لایروبی, رفع گرفتگی لوله‌های توالت و آشپزخانه و دیگر خدمات تأسیساتی لوله کشی را با ارزان‌ترین قیمت و باکیفیت ۱۰۰% تضمینی و البته بدون خرابی و کاملاً بهداشتی انجام می‌دهند.

 


نقاطی که در منطقه غرب تهران تحت پوشش قرار دارند به شرح زیر می‌باشد:

پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت‌آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس و سایر نقاط
ما به تمام این مناطق خدمات لوله بازکنی غرب تهران را در کمترین زمان و البته با  ارزان‌ترین و با استفاده از ابزارهای مدرن انجام می‌دهیم.


تفاوت سرویس‌کاران ما با افراد غیرمتخصص

افراد متخصص لوله‌بازکنی و تخلیه چاه ، با سؤالات متعددی از شما سعی دارند که متوجه شوند مشکل اصلی کجاست و چگونه در کمترین زمان آن مشکل را حل کنند. اکثراً سرویس‌کاران غیرحرفه‌ای سؤالات مهمی نمی‌پرسند.


اصولاً سؤالاتی از قبیل: در چه طبقه‌ای زندگی می‌کنید؟ عمر ساختمان و چاه فاضلاب...؟ آیا چیزی درون چاه افتاده است؟ مدت گرفتگی چه مدت هست؟ سؤالاتی مانند این‌ها...


مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی غرب تهران سایت پرتقال  
 

لایروبی چاه: بعد از مدتی ممکن است چاه فاضلاب پر شود و حتی دیواره‌های آن نیز ضخیم شود, در این مواقع بوی بد فاضلاب و بالا آمدن آب از داخل آن و نشت کردن به بیرون فاضلاب باعث ناراحتی خانوارها می‌شود. ما با کمک دستگاه‌ها و ابزارهای جدید و با تراشیدن دیواره‌ی چاه و پاک کردن عمق چاه هم مشکلات قبلی را برطرف می‌کنیم و هم ماندگاری چاه را بیشتر خواهیم کرد.

 

نکته مهم: در هنگام حفاری چاه و کندن آن از طوقه‌های مخصوص فاضلاب استفاده شود تا خاک‌ها و ماسه‌های کناری چاه به داخل چاه نفوذ نکند این کار بسیار در ماندگاری طولانی‌مدت چاه تأثیر دارد. بهتر است از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و برای حفر چاه بهترین نقطه را در نظر بگیرید.

 

خدمات لوله‌بازکنی غرب تهران:

گروه ما خدمات لوله‌بازکنی را به‌صورت شبانه‌روزی برای شما انجام می‌دهد. می‌توانید برای کمک و مشاوره با شماره‌ی مخصوص همشهریان غرب تهران ۴۴۳۳۶۰۶۱ تماس بگیرید.

 

حفاری چاه در غرب تهران:

حفاری چاه یکی از خدمات مهم سایت پرتقال می‌باشد. با استفاده از کارشناسان باتجربه که در اختیار داریم می‌توانیم بهترین منطقه برای حفر چاه را با کمک دستگاه‌های مدرن برآورد کرده و نسبت به حفر آن اقدام کنیم. با بررسی خاک منطقه, میزان شن و ماسه منطقه, بررسی تأسیسات آپارتمان و نکات دیگر کار حفاری انجام می‌شود.

 

گرفتگی لوله های آب گرم:

به‌مرور زمان جرم‌های داخل لول های آب گرم معضلی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود فشار آب گرم خارجی کم باشد. مخصوصاً موقع حمام گرفتن در روزهای سرد زمستان که بسیار سرد هست. در سریع‌ترین زمان تماس بگیرید و کمتر از نیم ساعت مشکل را برطرف می‌کنیم و بعد از آن با خیال راحت دوش بگیرید.

 

تعمیر و بازسازی چاه‌های قدیمی:

اگر در هنگام حفر چاه از روش طوقه چینی و کول گذاری استفاده نکرده باشید باید منتظر ریزش چاه فاضلاب باشید. حتماً در اولین فرصت نسبت به تماس گرفتن با بخش پشتیبانی مشکل خود را بگویید تا تعمیرکاران ما خود را برسانند و نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

 

از نزدیک شدن کودکان و افراد مسن به چاه فاضلاب اکیداً خودداری کنید و از انجام دادن کارهای دیگر و تعمیرات دستی نیز صرف‌نظر کنید.

 

درآوردن جواهرآلات و وسایل از داخل لوله:

تماس‌هایی گرفته می‌شود مبنی بر اینکه تلفن همراه و جواهرآلات ما به داخل لوله‌ها افتاده است. نکته اول اینکه به‌هیچ‌وجه این وسایل را همراه خود به حمام و سرویس بهداشتی نبرید و نکته دوم اینکه حتماً هنگام ورود به حمام دقت کنید که ورودی لوله‌های سرویس بهداشتی و حمام حتماً بسته باشد تا این وسایل در صورت اشتباه شما به‌راحتی به داخل لوله ها نرود.

 

مرجع: https://portoghal.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D9%88/