طبق افسانه ها ، جرالد جنتا ، طراح مشهور ، طرح Patek Philippe Nautilus را روی یک دستمال سفره در رستوران بازل در دهه 70 خط کشید و تنها پنج دقیقه طول کشید تا یکی از بزرگترین نقاشی های تاریخ را تصور کند.

این داستان مدت زیادی است که جا افتاده است زیرا هم خلاقیت شگفت انگیز دوران طراحی ساعت گاو خشمگین و هم درخشش گاه به گاه خود طراح را نشان می دهد. داستان Casio G-Shock یک داستان بسیار متفاوت است ، اما به همان اندازه به شما می گوید که چگونه این ساعت تبدیل به افسانه مطلق امروز شده است.

 

زمان 1981 بود ، مکان ژاپن بود ، و طراح کازوئو ایبه بود. بر خلاف جنتا ، یک نقاش که رویای خطوط پیچیده و اشکال عجیب و غریب را در سر می پروراند ، ایبه یک مهندس با یک هدف منحصر به فرد بود: ساختن سخت ترین ساعت مچی که جهان تا به حال دیده است.

این دستگاه باید 10 متر افت و 10 بار فشار زیر آب را تحمل کند و به مدت 10 سال بدون نیاز به باتری جدید کار کند. پس از دو سال آزمایش ناموفق ، شکستن نمونه های اولیه و بسیاری از افراد شب زنده دار ، G-Shock متولد شد.

بیشتر بخوانید: همه مضرات فناوری های جدید پوشیدنی

مانند Nautilus سینوسی نبود ، اما دارای جذابیت خاصی مانند جعبه ولوو بود. همچنین مقرون به صرفه و از همه مهمتر سخت تر از LSAT در دوتراکی بود.

چهل سال بعد ، G-Shock یکی از موفق ترین طرح های ساعت در تاریخ است ، با تنوع بی شمار و نسخه های ویژه ، و نوع فرقه متعصبانه ای که معمولاً برای زیبایی Youtubers و Bidets Toto (همچنین یک اختراع ژاپنی ، همانطور که اتفاق می افتد) اختصاص دارد. )

در حالی که هر G-Shock دوام نسخه اصلی را حفظ می کند ، مارک تجاری فن آوری داخلی را دو چندان کرده است و همه چیز را از زمان سنجی ماهواره و سلول های خورشیدی گرفته تا سنسورهای فشارسنج و شمارنده گام ها اضافه کرده است.

شما می توانید مدت زمان زیادی را صرف بیش از 200 مدل دیگر در ترکیب فعلی کنید ، که هر کدام دارای ترکیب منحصر به فرد خود از ویژگی ها و ظاهر است ، اما همه موارد زیر جانشینان وفادار طراحی و اثبات اصلی Kazuo Ibe هستند. آن نبوغ اشکال مختلفی دارد.

 

بیشتر: بررسی می بند 5 شیائومی

 

آیا می خواهید اصطلاحات خود را مرور کرده و ساعت رویای بعدی خود را پیدا کنید؟ راهنمای نهایی GQ در مورد ساعت های مردانه را از دست ندهید.

ساعت Casio G-Shock DW5600

OG 1983 این یک تقویم ، یک زنگ هشدار داشت و می توانست از یک تصویر ضربدر NHL جان سالم به در ببرد.

ساعت Casio G-Shock DW5900

کاسیو قاب و شماره گیری این مدل دهه 90 را اصلاح کرد و آن سه پیشخوان گرد و چند پیچ ​​بزرگ را در قاب اضافه کرد. دارای 29 منطقه زمانی و دید بهتر است ، اما مهمتر از همه مچ دست فارل ، آشر ، کانیه و والتر "Shomer f $٪#ing shabbos" سوبچاک (معروف به جان گودمن) در The Lebowski بزرگ است.

ساعت Casio Tactical Rangeman GW9400

Rangeman به عنوان تماشاچی حرفه ای نظامی و دیگر طرفداران نایلون بالستیک ، مانند هولشتاین کامل رشد کرده و بسیار باهوش تر است. علاوه بر تمام ویژگی های استاندارد G-Shock ، این دستگاه دارای ارتفاع سنج ، فشارسنج ، دماسنج و قطب نمای دیجیتالی است که همه آنها به شما کمک می کند تا ساعت 0800 به نقطه تجمع برسید.

ساعت مچی Casio G-Shock GMWB5000CS

بخشی از زیبایی G-Shock تنوع بی پایان نسخه های محدود است که شکل کلاسیک جعبه ای آن را در رنگ ها و مواد جدید ریف می کند. این یکی از آخرین فناوری G-Shock (زمان ماهواره ، انرژی خورشیدی و صفحه شیشه ای معدنی) به همراه یک قاب فولادی حکاکی شده با لیزر با لرزش های جدی Tron است.

ساعت Casio G-Shock GLX-5600

این "G-Lide" دارای نمودار جزر و مد و نمایشگرهای مرحله ماه است که برای کمک به شما در خرد شدن در اوآهو طراحی شده است ، اما قاب صورتی فلامینگو آن را به یک تابستان تابستانی معتبر با یا بدون شورت تخته تبدیل کرده است.

ساعت Casio G-Shock GBA-800

ردیاب های تناسب اندام در شمارش قدم های شما و همه آنها خوب عمل می کنند ، اما از نظر سبک اکثر آنها بسیار سخت هستند. این G-Shock ، از سوی دیگر ، استایل بی نظیر دیجی کاسیو را با شتاب سنج سه محوری ترکیب می کند که آمار آموزش بلادرنگ را از طریق برنامه G-Shock به تلفن هوشمند شما ارائه می دهد. حرکت شما ، Fitbit.

ساعت Casio G-Shock GD-400

جفت میله های فلزی روی GD-400 باعث محبوبیت آن در بین اسکیت بازان ، دوچرخه سواران BMX و دیگران که برای صبحانه آسفالت می خورند ، شده است. بچه ها کلاه ایمنی بپوشید

ساعت مچی Casio G-Shock MTG-B2000

کاسیو با وجود شهرت بسیار خوبش ، می تواند با بهترین آنها به میدان برود. این نسخه محدود "ققنوس آبی" با بدنه فلزی با روکش یون رنگین کمان و دستبند ، پاسخ G-Shock به Daytona رنگین کمان رولکس است.

ساعت Casio G-Shock Frogman GWFD1000B

G-Shock با زندگی روی زمین به خوبی پوشیده شده است ، این ساعت را برای مجموعه غواصی طراحی کرد. علاوه بر مقاومت 200 متری G-Shock در آب ، Frogman همچنین دارای اولین عمق سنج با فواصل 0.1 متر ، نور پس زمینه فوق العاده روشن و تایمر غواصی است که همه آنها هنگام استفاده از پرتوهای مانتا در محیط مفید هستند. کارائیب

ساعت Casio G-Shock GA-2100

هنوز برای AP خود ذخیره می کنید؟ G-Shock 2100 ، معروف به CasiOak ، که دارای یک قاب هشت ضلعی است درست مانند بلوط رویال بسیار انعطاف پذیر ، و چند صفر کمتر در قیمت آن.

 

منابع:

سایت کوک باش - cookbash.ir

gq.com