Razer در بازار لپ تاپ به خوبی برای همه کاربران شناخته شده است. این شرکت محبوب سالهاست که با لپ تاپ های مخصوص بازی خود در این بازار فعالیت می کند. مدل هایی که اغلب بدنه آلومینیومی با کیفیت بالایی دارند ، برای گیمرها ساخته شده و اغلب در بررسی ها نمره بالایی می گیرند.

اگرچه Razer به لپ تاپ های گیمینگ خود معروف است ، اما این شرکت از چند سال قبل به تولید لپ تاپ برای اهداف حرفه ای مانند طراحی و تولید محتوا علاقه مند بوده است.

نوت بوک Razer Book 13 آخرین موفقیت Razer در بخش لپ تاپ است و با یک فلسفه طراحی کلاسیک و به روزرسانی های جدید همراه است که سطح جدیدی را در بخش بهره وری ایجاد می کند.

مشخصات فنی Razer Book 13

Razer Book 13 به جدیدترین پردازنده های نسل یازدهم اینتل مجهز است ، اما برای اولین بار ، کاربران می توانند این پردازنده را با پردازنده i5-1135G7 و همچنین پردازنده i7-1165G7 انتخاب کنند. هر دو پردازنده با تراشه گرافیکی قدرتمند Iris Xe اینتل ترکیب شده اند.

هیچ اطلاعاتی در مورد تراشه Xe Max دستگاهی که اخیراً منتشر شده است وجود ندارد ، با این وجود Iris Xe بهترین GPU یکپارچه ساخته شده توسط اینتل است.

Razer با پردازنده i5-1135G7 همراه با Razerbook 13 با 8 گیگابایت رم با ظرفیت 4267 مگاهرتز LPDDR4x ، در حالی که پردازنده i7-1165G7 با رم 16 گیگابایتی LPDDR4x با فرکانس مشابه 4267 مگاهرتز ارائه می شود.

مشخصات فنی Razer Book 13

از نظر فضای ذخیره سازی ، i5 با 256 گیگابایت SSD PCIe و i7 با 512 گیگابایت SSD مجهز شده اند که قابل ارتقا است. البته ، فقط یک اسلات برای ارتقا storage فضای ذخیره سازی دستگاه وجود دارد ، بنابراین نمی توان SSD یا پیکربندی RAID دوم را در این دستگاه اضافه کرد.

Razer Book 13 تاریخ انتشار و قیمت

قیمت پایه Razer Book 13 برای پیکربندی Core i5 برابر با 1،199.99 دلار است و از نوامبر سال 2020 ، فقط از طریق خرده فروشی های رسمی RazerStore و RazerStore در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

پیکربندی Core i7 برای این لپ تاپ ، با قیمت پایه 1599.99 دلار ، در ماه نوامبر از طریق Razer ، Razer Retail و خرده فروشان منتخب در ایالات متحده ، کانادا ، اروپا ، آسیا و اقیانوسیه و چین در دسترس خواهد بود.