یک برنامه بازاریابی خوب محصولی را روی مشتری سمت راست سوق می دهد. یک برنامه بازاریابی عالی دائماً با روشهای مختلف برای ارسال پیام مشابه ساخته می شود.

استفاده از یک استراتژی منحصر به فرد بازاریابی منجر به افزایش فروش بیشتر در تجارت شما خواهد شد.

بنابراین ، پس چگونه است که شما می خواهید راه های بازاریابی محصولات و پروژه های خود را پیدا کنید که رقبای شما نیستند؟ استفاده از فناوری سه بعدی می تواند راهی باورنکردنی برای انجام این کار باشد.

با این وجود ، صرف داشتن انیمیشن سه‌بعدی کافی نیست ، بلکه باید به روشی صحیح بروید.

در اینجا نحوه کسب سرمایه گذاری در بازاریابی با انیمیشن های سه بعدی آورده شده است و شرکت خود را از بسته جدا می کنید.

1. کمپین های ایمیل

یکی از بهترین رسانه ها برای تبلیغات بازاریابی همیشه بازاریابی ایمیل است.

با این حال ، چیزهای زیادی به آن می رود. شما باید متناسب با خوانندگان ، محتوای با کیفیت ، پیام رسانی مداوم و تصاویر چشم نواز را کامپایل کنید. چه راهی بهتر از ایجاد انیمیشن سه بعدی در ایمیل های خود که ارسال می کنید وجود دارد؟

یکی از بزرگترین موانع موجود در ایمیل ، استفاده از هر چه بیشتر کلمه است. هرچه تعداد کلمات بیشتری استفاده کنید ، ایمیل شما طولانی تر است و احتمال دارد مردم آن را بخوانند.

استفاده از انیمیشن در ایمیل شما ، این معضل را از پنجره بیرون می اندازد. کلمات خود را ذخیره کنید و اجازه دهید فیلم های انیمیشن صحبت را انجام دهند!

2. فیلم های آموزشی

فیلم های آموزشی ، در حالی که مفید هستند ، می توانند برخی از فیلم های دشوار برای جذابیت بینندگان باشند.

دامنه توجه آنها در حال حاضر در همه زمانها کم است ، به طوری که جفتی با محتوای یکنواخت و شانس برای علاقه مندی آنها نازک است. نکته ای که توجه آنها را جلب می کند انیمیشن است.

لازم به ذکر نیست که بینندگان به احتمال زیاد اطلاعات را با تصاویر حفظ می کنند تا به آنها در درک کمک کنند.

به عنوان مثال ، اگر شما در حال تهیه ویدئویی در مورد چهار ناحیه قلب هستید ، تهیه یک انیمیشن از قلب به بینندگان در درک و حفظ کردن مناطق کمک می کند.

3. تبلیغات تلویزیونی

مطمئناً ، تبلیغات از انیمیشن استفاده می کنند. در واقع ، آنها اکنون چندین دهه است که این کار را انجام می دهند.

با این حال ، تبلیغات تلویزیونی شما با انیمیشن سه بعدی در پشت آنها می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد. جنبه مجازی به بینندگان کمک می کند تا محصول شما را درک کنند و چرا در زندگی خود به آن احتیاج دارند.

به سادگی نشان دادن یک تصویر مسطح از محصول شما کافی نخواهد بود. اما یک فیلم سه بعدی می تواند به آنها نشان دهد که محصول چگونه کار می کند ، چه چیزی آن را از دیگران متمایز می کند و چگونه می تواند از آن استفاده کند.

این یک مزیت شگفت انگیز است و هنگامی که آن را در برنامه های تبلیغات تلویزیونی خود ادغام کنید ، هرگز برنخواهید گشت!

4. ارائه

پاور پوینت ابزاری شگفت انگیز برای هر جلسه کاری است. در حقیقت ، می توانید این استدلال را مطرح کنید که هیچ نمایش کامل بدون نمایش پرده ای قدرتمند در پاورپوینت در پشت آن وجود ندارد.

اما چگونه می توانید آن اسلایدها را به سطح بعدی برسانید؟ چه چیزی باعث می شود ارائه شما از هزاران مشتری دیگر که در مشاغل خود دیده اند جدا شود؟

استفاده از انیمیشن سه بعدی می تواند زندگی را به نمایش های شما بیفزاید و به آن کمک می کند تا عمق بیشتری نسبت به آنچه که قبلاً داشت ، به آن اضافه کنید.

این را در نظر بگیرید: بعد از اینکه به طور مداوم به مدت 5 دقیقه بدون توقف صحبت کردید ، قصد دارید توجه مردم را از دست بدهید. اما وقتی سخنرانی خود را با یک فیلم انیمیشن سه‌بعدی متلاشی کنید ، همه مشتری‌ها را درگیر آنچه شما باید بگویند ، درگیر خود نگه دارید.

استفاده از یک فیلم سه بعدی می تواند تفاوت بین مشتریانی باشد که تصمیم می گیرند با شما کار کنند و به هیچ وجه تجارت نکنند.

5. بازاریابی B2B

همه جلسات تجاری نیاز به ارائه 10 تا 20 دقیقه جلوی یک اتاق کنفرانس پر از مشتری ندارد.

گاهی اوقات داشتن یک ترفند یا دو تا از آستین شما می تواند تفاوت خود را با 1 در 1 جلسه نیز ایجاد کند.

برخی از چشم اندازهای B2B که با آنها ملاقات می کنید ، ترجیح می دهند گفتگوی چهره به چهره در مورد محصول شما داشته باشند. جایی که می توانید به تمام سؤالاتی که برای محصول ، خدمات یا پروژه شما دارند پاسخ دهید.

پس از پاسخ به تمام سؤالاتی که در این زمینه وجود دارد ، وقت آن رسیده است که حرف خود را بزنید. اگر یک انیمیشن سه بعدی برای جلب تلفن ، رایانه لوحی و غیره خود دارید ، یک روش آسان برای انتقال به قسمت نهایی خود دارید.

انیمیشن سه بعدی ممکن است آخرین قانع کننده بودن آنها قبل از تصمیم گیری در آن روز یا "نوید" برای تماس با شما در چند روز باشد. خوشحال خواهید شد که آن را داشته اید.

6. اعطای املاک

آیا به دنبال جلب علاقه املاک مورد نظر خود برای ساختن یا بازسازی آنها هستید؟ برای یافتن چشم اندازهای واجد شرایط ، بازاریابی نسبتاً خوبی انجام می شود.

انیمیشن سه بعدی می تواند به چشم اندازهای شما کمک کند تا طرح املاک آینده مورد نظر خود را مشاهده کنند.

این می تواند ایده های شما را تا آخرین جزئیات مانند ایده ها و ابعاد طراحی داخلی به آنها نشان دهد. به عبارت ساده تر: ارائه ها تصویری را در مغز مشتری شما قرار می دهند که قادر به لرزیدن آنها نیست.

ارائه های شما می توانند هیجان مورد نظر شما را به وجود آورند و پیشنهادهایی را که برای بار پایان پروژه شما ایجاد می شوند ، توسط کشتی باران ارسال کنند.

 

بازاریابی با انیمیشن های سه بعدی: کلید موفقیت شما

برای رسیدن به نتایجی که قبلاً هرگز نداشته اید ، باید کاری را انجام دهید که قبلاً انجام نداده اید.

به همین دلیل بازاریابی با انیمیشن های سه بعدی می تواند "X-Factor" برای سرمایه گذاری های تجاری شما باشد. این جدایی را از همه رقابت شما ایجاد می کند.

حتماً این مقاله را در مورد فرآیند انیمیشن رایانه بخوانید. در آنجا اطلاعات بیشتری راجع به آنچه که می خواهید ایجاد کنید ، پیدا می کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، حتماً از طریق صفحه تماس با ما مطلع شوید و ما خوشحال می شویم که بیشتر به شما کمک کنیم.