تزئین با مرجان
وقتی Pantone Living Coral را برای سال 2019 رنگ خود اعلام کرد ، ما بسیار خوشحال شدیم. مرجان نه تنها یک رنگ پر جنب و جوش ، بازیگوش و شاد است ، بلکه به طرز شگفت آور همگانی است - و به نظر ما ، از آن استفاده نمی شود. بسیاری از دکوراسیون های منزل از رنگ های جسورانه و پررنگ خودداری می کنند ، زیرا می توانند تهدیدآمیز باشند ، اما ما اطمینان داریم که تقریباً در هر اتاق خانه خود دوست دارید دکوراسیون با مرجان را تزئین کنید.

چه بخواهید اسپلیتی از رنگ را با یک غرور به روز شده به آن اضافه کنید ، همانطور که در این حمام از Bradshaw Designs مشاهده می شود ، یا شما آماده هستید تا یک اتاق کامل را تغییر دهید ، ما اتاقهای مرجانی مورد علاقه خود را برای الهام گرفتن جمع کرده ایم.

دیوار لهجه جسورانه
این اتاق خواب مرجانی از مزارع Thistlewood ترکیبی کامل از پیشرفته و سرگرم کننده است. اضافه کردن دیوار لهجه به اتاق خواب شما راهی آسان برای ایجاد یک نقطه کانونی و ایجاد یک پالت رنگی منسجم است. سعی کنید یک دیوار لهجه مرجانی را به یک اتاق مهمان ، اتاق خواب کودک یا حتی استاد خود برای یک رنگ شاد رنگ اضافه کنید.

 حمام تمیز هلو
اگرچه این حمام از لاله های تزئینی در طراحی مینیمالیستی است ، اما رنگ مرجانی بارهای شخصیتی را اضافه می کند و به عنوان دکوراسیونی آسان عمل می کند. رنگ هلو را با چند خانه و یک وان پنجه ای زیبا ترکیب کنید و یک حمام دارید که فوراً شیک و اسپا مانند است.

یک نقطه کانونی مرجانی ایجاد کنید
این فضای نشیمن از Vintage Rev Revival با یا بدون نوار جسورانه رنگ مرجانی خیره کننده است ، اما رنگ پاپ رنگ اتاق را به سطح بعدی می برد. اگر برای یک دیوار کاملاً مرجانی آماده نیستید ، سعی کنید یک نوار از رنگ را در پشت مبل یا اتاق غذاخوری خود بکشید تا یک نقطه کانونی ایجاد کنید که به عنوان آثار هنری دوبرابر شود.

یک پالت رنگی را با لوازم جانبی بسازید
اگر دکوراتیو هستید که دوست دارید مرتباً فضای خود را تغییر دهید ، به جای رنگ ، اتاق خود را با لوازم جانبی تغییر دهید. این اتاق خواب از نیویورک های جدید هنوز همان مرجان آفتابی مرجان را ارائه می دهد اما به جای رنگ آن را با تخت خواب جسورانه انجام می دهد. یک قطعه بزرگ هنری انتزاعی یا بالش پرتاب جدید می تواند همین اثر را در تمام خانه شما ایجاد کند.

کابینت های آشپزخانه خود را ارتقا دهید
نقاشی روی کابینت های آشپزخانه شما می تواند یک روش جالب برای تبدیل آشپزخانه شما بدون نوسازی کامل باشد. ما این آشپزخانه شایان ستایش را از Leelacyd دوست داریم ، زیرا یک مشت سرگرم کننده از رنگ را فراهم می کند و در عین حال به اندازه بالغ و پیشرفته در می آید. هنگام رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه خود ، درست نیست که مجموعه بالا و پایین را ناسازگار کنید ، تا زمانی که رنگ ها به خوبی جفت شوند.

ترکیب سبک Boho
دکوراسیون Boho در حال حاضر بسیار محبوب است و مرجان رنگی مناسب برای همراهی با این روند سرگرم کننده است. این RV نوسازی شده از shelbyadrift یک واحه رویایی با الهام از دهه 70 است و دیوار لهجه مرجانی در حالی که هنوز یک پالت خاموش و پرنعمت را حفظ می کند ، رنگ را اضافه می کند.

جفت با سایر رنگهای جسورانه
ما این منطقه نشیمن را از leslie_landis_interiors دوست داریم ، زیرا این چیزی است که جز رزرو آن است. رنگ مرجانی جسورانه و جسورانه با پرده های سبز پر جنب و جوش ، بارهای شخصیتی را به اتاق می افزاید. هنگام بازی با رنگ های جسورانه ، نترسید با سایر رنگ های روشن برای یک عبارت حتی بزرگتر هماهنگ شوید.

اتاق کودک را زیباتر کنید
در حالی که مطمئناً فکر می کنیم مرجان می تواند بزرگ به نظر برسد ، اما برای اتاق ها و مهد کودک های بچه ها نیز رنگی عالی است. این اتاق خواب کودک شایان ستایش از Project Nursery ثابت می کند که مرجان یک نسخه عالی از صورتی است - غریب و بازیگوش است ، اما کمی غیر منتظره تر از صورتی استاندارد شما.

سقف های شیب دار را نشان دهید
در سقف های شیب دار و طاقی شخصیت بسیار زیادی وجود دارد ، پس چرا آنها را با رنگی که حتماً در چشم جلب می کند ، نشان نمی دهیم؟ این مخفیگاه زیبا از adriennerogerscolor از زیبایی ساختاری طبیعی برخوردار است اما رنگ مرجانی فضایی جالب تر و پویاتر ایجاد می کند.

یک اتاق مهمان دعوتکننده ایجاد کنید
این اتاق میهمان زیبا با تزئین trishaxx6 فضایی است که هر مهمان می تواند از آن بازدید کند. مرجان های عمیق با دکورهای عجیب و غریب و با سفره ای مطابقت دارد و بعد از یک روز طولانی ، احساس آرامش و استراحت را به شما القا می کند.

یک اتاق ناهارخوری پیشرفته
این فضای ناهار خوری از Coco Lapine Design اثبات این است که مرجان می تواند بالغ و پیشرفته باشد. سایه مرجان خاموش که در اینجا دیده می شود مناسب برای فضای باز ناهار خوری ، اتاق های خواب یا حمام های مستر است. فقط به اندازه کافی رنگ می کند تا اتاق را روشن تر کند ، اما همچنان احساس حداقلی و مدرن دارد.

رنگ کامل ورودی
سبک کردن یک ورودی بزرگ می تواند سخت تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد ، اما یک رنگ پانچ دار مانند مرجان راهی عالی برای اضافه کردن یک شخصیت کوچک به یک فضای کوچک است. این ورودی سرگرم کننده از Gardenriotportland یک دوز سالم مرجان ، که به خوبی با تر و تمیز قهوه ای غنی می شود ، می افزاید. مرجان را در اتاقهای کوچکتر مانند گلخانه ها ، اتاق های لباسشویی یا دفاتر در نظر بگیرید که رنگ بیشترین سوراخ را به شما خواهد داد


فضای ذخیره سازی خود را ارتقا دهید
این اتاق خاکی کاربردی از chebellainteriors نه تنها مکانی عالی برای پرت کردن بارانها و کتهای باران نیست بلکه زیبایی آن نیز زیبا است. ما اغلب از این فضاهای کوچک و کاربردی در خانه های خود غافل می شویم ، اما با توجه به میزان استفاده آنها ، فکر می کنیم که هنگام تزئین ، به همان اندازه اهمیت دارند.

 

غرفه تلویزیون مرجانی

این اتاق نشیمن از Classy Clutter نمونه دیگری از چگونگی یک رنگ روشن و سرزنده مانند مرجان می تواند یک قطعه مبلمان را تغییر داده و در هر اتاق اظهاراتی را بیان کند. بازارهای گلی منبع بزرگی از مبلمان که به زندگی جدید نیاز دارند ، فقط کافی است یک کت از رنگ مرجانی اضافه کنید ، و یک قطعه بیانیه جدید برای شما داشته باشید.


یک حمام مرجانی مدرن
این حمام مدرن از طراحی Black Lacquer Design دارای خطوط مستقیم و لهجه های مدرن زیادی است ، اما رنگ مرجانی لایه ای از بازیگرا را به فضا اضافه می کند. یک کت رنگی مرجانی جسورانه یک روش عالی برای تن دادن به اتاق و ایجاد حس کمی استقبال از آن است.

یک مهد کودک خیره کننده
ما این مهد کودک مرجانی را از Love Nest Little Things دوست داریم زیرا این باعث ایجاد شادی و بازیگوش می شود. با نگه داشتن یک پالت رنگ یکنواخت در کل اتاق ، بدون کار رنگ جدید احساس رنگی روشن و رنگی می کند.

یک اتاق ناهار خوری در میانه
این اتاق غذاخوری با الهام از پرنعمت از جویلاست همه چیزهایی است که ما درباره روند مدرن اواسط قرن دوست داریم: این مینیمالیستی و روانکار اما پر از شخصیت است. رنگ مرجانی خاموش باعث می شود ابعاد بیشتری به مبلمان چوبی اضافه شود و به خوبی با اثاثه یا لوازم داخلی صورتی روشن صندلی ها جفت شود.