کارشناس بهره وری ، لورا وندرکام ، داشتن یک شریک پاسخگویی را پیشنهاد می کند که بتواند شما را در قبال تجارت ناتمام مسئول بداند.

اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما سابقه اثبات شده ای در دستیابی به اهداف خود دارد و می داند چگونه شما را از احساس ناتوانی ناامیدی و تنبلی پشت سر بگذارد.

وقتی کسی را دارید که می توانید به او پاسخ دهید ، سریعتر و کارآمدتر کار خواهید کرد. همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید که تأثیر خوبی بر شریک پاسخگویی خود بگذارید ، بنابراین کیفیت کار خود را افزایش دهید.

از بهم ریختگی و حواس پرتی پرهیز کنید

یکی از بزرگترین موانع ایجاد انگیزه ، محیطی است که در آن زندگی می کنید. این بدان معنی است که محیط اطراف شما باید از حواس پرتی ، سر و صدا و درهم ریختگی عاری باشد.

با انجام موارد زیر می توانید فضای خود را برای کار مناسب کنید:
فضای کاری خود را سفارشی کنید

تصور کنید که روی یک میز با یک تقویم ماهانه ، لیست کارها و مدادهای رنگی بنشینید که به راحتی در نگهدارنده های تزئینی نگه داشته شده و یک انبوه پرونده و کاغذ در گوشه ای به خوبی چیده شده است.

قاب های اضافی تصویر ، یک نقل قول انگیزشی یا هر چیز دیگری خلاقیت شما را در کار جرقه می زند.
روی میز کار خود سیاست ذخیره سازی ندارید

دفتر شما نباید محلی برای پرتاب نمونه یا زباله باشد. فضای موجود برای پرونده ها و کاغذها را در کشوها یا جعبه های ذخیره سازی دیگر آزاد کنید. با تمام چیزهای اضافی که همیشه روی میزتان است ، حواس شما پرت می شود.