Rip Curl Rifles ضد آب دیجیتال جزر و مد ساعت

اگر یک اهل ساحل هستید که به دنبال یک ساعت دیجیتالی است که به شما اجازه دهد از فعالیت های آبی که دوست دارید لذت ببرید ، بنابراین ساعت Rip Curl Rifles Waterproof Polyurethane Digital Tide Watch ممکن است فقط تماشای شما باشد مخصوصاً اگر اهل ورزش های آبی باشید.


در برابر 100 متر در برابر آب مقاوم است و می تواند با ویژگی های خود اطلاعات مربوط به جزر و مد را فراهم کند ، 500 مکان برنامه ریزی شده برای جزر و مد را نمایش دهد ، صفحه نمایش همه کاره جزر و مد را با دو نمای جستجو کند: نمودار دید جزر و مد سریع و نمای جزر و مد دقیق. و جزر و مد آینده است. همچنین با زنگ هشدار ، تایمر ، کرنومتر و چراغ به کار می آید.

کیس آن از ABS پلی کربنات قالب تزریق شده با یک محافظ از جنس استنلس استیل ساخته شده است و باند آن پلی اورتان است ، بنابراین دوام و سبک است.

ساعت دیجیتال کاسیو G-Shock Blackout Basic
ساعت مچی رزینی Casio G-Shock Blackout Basic با طراحی کاملاً ناهموار و در عین حال براق ، یک ساعت مناسب برای کسانی است که دوست دارند آن را به راحتی شیک نگه دارند و چیزی با دوام و همچنین چند منظوره را انتخاب کنند.

دارای ساختاری ناهموار و کریستال معدنی ضد خش است. و البته ، G-Shock بدون مقاومت در برابر شوک علامت تجاری هرگز کامل نمی شود. همچنین ، در برابر 200 متر در برابر آب مقاوم است ، و این یک گزینه عالی برای ورزش های آبی است.
این ساعت شامل یک هشدار چند منظوره ، یک سیگنال ساعت ساعتی ، هشدار فلاش برای هشدارها و سیگنال های ساعتی ، تقویم خودکار کامل تا سال 2099 ، کرونومتر 1/100 ثانیه و تایمر است. این ساعت می تواند فرمت 12 یا 24 ساعته را نمایش دهد. برای کمک به خواندن محتوای نمایشگر دیجیتال آن در تاریکی ، نور پس زمینه EL آن با Afterglow است.

G-Shock GMWB5000GD-9CR
مدل GMWB5000GD-9CR G-Shock جذابیت ساعتهای طلایی را تصحیح می کند اما آن را با دوام خارق العاده و عملکرد عالی درجه بندی می کند. آنچه ما به دست می آوریم یک ساعت G-Shock طلایی چند منظوره ، سخت و ناخن است که ذوق درخشان را همراه با قابلیت اطمینان مطلق به ارمغان می آورد. این یک ساعت G-Shock به رنگ طلای به رنگ مربع است ، که اساساً به معنای ترکیبی از زیبایی شناسی یکپارچه با ویژگی های پیشرفته است.
کاسیو از مرحله توسعه 5000GD-9CR چشم پوشی نکرد زیرا آنها در حد امکان از فناوری سطح بالا برخوردار بودند. این دستگاه نه تنها به فناوری Tough Solar با امضای کاسیو مجهز است بلکه از طریق بلوتوث قابلیت جفت شدن با تلفن هوشمند شما را نیز دارد. این ویژگی به لطف برنامه G-Shock Connected قابلیت های خود را بیشتر گسترش می دهد. اگر به دنبال یک ساعت مچی با کلاس و ویژگی های ورزشی و تناسب اندام هستید ، نمی توانید با آنچه این ساعت دیجیتالی درجه یک ارائه می دهد اشتباه کنید.

Garmin Fenix ​​6
Garmin Fenix ​​6 Pro یکی از موارد ضروری برای افراد اسپرت و علاقمندان به تناسب اندام است. اگر می خواهید آموزش خود را شروع کنید یا تناسب اندام خود را بدست آورید ، باید این ساعت مچی عالی ورزشی را تهیه کنید که می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.