امروز در مورد پرفروش ترین ساعت های هوشمند Xiaomi و مچ بندهای هوشمند صحبت خواهیم کرد. ما لیستی از 10 ساعت هوشمند و ساعت هوشمند هوشمند شیائومی را گردآوری کرده ایم و قصد داریم آنها را خلاصه کنیم.

در صورت لزوم می توانید بر روی آن کلیک کرده و جزئیات دقیقه و نظرات کاربران Digikala راجع به این ساعت های هوشمند را ببینید.

ساعت های Xiaomi و ساعت های هوشمند فروش خوبی دارند و این روزها در صدر فروش قرار دارند. اگر شما نیز علاقه مند به داشتن بند مچ دست هوشمند هستید ، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. یا بر روی عنوان تصویر برای هر ساعت مورد نظر خود کلیک کنید ، وارد صفحه آن شده و جزئیات آن را بررسی کنید.

همچنین می توانید مقالات دیگری درباره ساعتهای پرفروش در دسته پرفروش بخوانید و ساعتهای پرفروش موجود در کوک باش را بخوانید و در صورت لزوم آنها را خریداری کنید.

 

1. بند هوشمند جهانی Xiaomi Mi Band 4

اولین بند ارزان قیمت از مچ دست هوشمند ما به این مدل تعلق دارد. یک ساعت زیبا و راحت که هنگام استفاده واقعاً جذاب خواهد بود.

مخصوصاً اگر مشکی انتخاب کنید. در این مدل متوجه خواهید شد که شیائومی توانسته است کار خوبی را برای افزایش پیشنهاد خود انجام دهد. اکنون می توانید با صفحه لمسی بزرگتر کار کنید.

توانایی ضد خش و ضد ضربه که مطمئناً لایق یکی از پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند شیائومی خواهد بود. همچنین با اتصال بند بند مچ هوشمند به گوشی خود می توانید از ویژگی های خوب این ساعت هوشمند استفاده کنید.

این موارد عبارتند از: رد تماس - نمایش پیام در بند مچی هوشمند وی - تنظیم یادآوری - تنظیم موسیقی.

سایر ویژگی ها: شتاب سنج - ژیروسکوپ - اطلاع رسانی در رسانه های اجتماعی - تنظیم زنگ هشدار - کنترل خواب - مانیتور ضربان قلب
 

2. ساعت هوشمند Amazfit Cor

 

Amazfit Cor یک بند سیلیکونی قابل انعطاف و قابل تعویض دارد. با این حال ، این یک شکل با دوام تر است و ظاهری حرفه ای دارد. بدنه ترکیبی از استیل ضد زنگ و یک کامپیوتر با دوام است.

ساعت هوشمند AmazFit Cor نه تنها بزرگ است ، اما وقتی آن را روی دست خود می گذارید ، به مچ دست خود احساس سنگینی نمی کند و بسیار راحت است. وزن Xiaomi Amazfit COR فقط 32 گرم وزن دارد و می توانید تمام ویژگی های تناسب اندام را پیدا کنید. پیشخوان ، شمارنده کالری و حتی یک سنسور ضربان قلب در زمان واقعی وجود دارد.

بطری گوریلا 2 است. بنابراین از نظر خش و خراش مقاوم است. AmazFit Cor Xiaomi به خواندن پیام های QQ و Weichat اجازه می دهد ، که مهمترین بستر پیام رسانی در چین است. البته در ایران این امکانات راندمان خاصی نخواهد داشت.

شیائومی با داشتن ساعت هوشمند AmazFit Cor می تواند روزهای آینده را در زمان واقعی نظارت کند. همچنین می توانید یک تایمر زنگ دار یا تایمر شمارش معکوس را تنظیم کنید ، یا از ماشین حساب کرنومتر و سایر ویژگی های ذکر شده در بخش ویژگی ها استفاده کنید. ساعت هوشمند AmazFit Cor شامل یک سنسور شتاب و مانیتور ضربان قلب است.

 

3. ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Cor

ساعت و مچ بند Amazfit بسیار محبوب هستند و طبق آماری که در طول روز جمع کرده ایم ، بسیاری از کاربران در جستجوی این مدل شیائومی هستند.

اما ما هنوز سیم کارت را برای نصب بر روی ساعت هوشمند نمی بینیم. البته با استفاده از این ویژگی می توانید بندهای هوشمندی را که ذکر کردید انتخاب کنید.

اما از مزیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از Gorilla Glass 3 برای این مدل شیشه ای بسیار مناسب است. داشتن بدنه کاملاً فلزی باعث می شود سری Amazfit از عملکرد ضد ضربه خوبی برخوردار باشد.

شاید یکی از دلایل قیمت بالای آن اندازه صفحه نمایش 1.23 اینچ باشد.

 

4. نوار هوشمند Xiaomi Mi 3 New Package 2019

سال 2019 به پایان رسید اما بسته جدید 2019 Xiaomi Mi Band 3 هنوز طرفداران دارد. با قیمت نسبتاً مناسب ، مناسب آن دسته از افرادی است که می خواهند یک ساعت با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب خریداری کنند.

همانطور که در مدل 1 نشان داده شده است ، اندازه صفحه نمایش بسته جدید Mi Band 3 2019 کمی کوچکتر از چهار سری آن است. این یک صفحه نمایش OLED 0.78 اینچی دقیقا در بازار است.

اگر این سریال به خوبی مورد استقبال قرار نگیرد ، شیائومی شاید منتظر بسته بندی این مدل نباشد. این نشان می دهد که شیائومی با افزایش کیفیت محصولات خود تمام تلاش خود را برای جذب مشتری بیشتر انجام می دهد.

ویژگی ها: محاسبه کالری مصرفی - امکان تنظیم هشدار و یادآوری - مشاهده تماسهای دریافتی - تماسهای پاسخی - رد تماسها - پیامهای پاسخ.
 

5. ساعت هوشمند هوشمند Xiaomi Amazfit Bip Global

پرفروش ترین ساعت هوشمند شیائومی

در اینجا یکی از گران ترین و پرفروش ترین ساعت های هوشمند شیائومی در بازار وجود دارد. فروش موفق - تجربه عالی کاربر - کیفیت بالا - پر از بسیاری از ویژگی های موجود در این مدل از ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip Global.