اگر تا به حال Blade Runner را دیده اید ، احتمالاً یک ربات کارمندی را می شناسید که به سقف یک خانه متصل است. در نتیجه ، با پیشرفت تکنولوژی ، این ایده نیز به واقعیت تبدیل می شود. جمعیت جهان به سرعت پیر می شود و افراد 65 سال به بالا اکثریت گروه سنی با رشد سریع جهان را تشکیل می دهند.

در همین زمان ، بسیاری از کشورها در تلاشند تا نیروی کار برای مراقبت از سالمندان ایجاد کنند و این مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل بخش رباتیک تویوتا نمونه اولیه ربات کارمند داخلی ساخته است که نسل قدیمی را با افزایش سن حفظ می کند.

تویوتا این هفته از نمونه اولیه ربات هایی برای کارمندان تویوتا رونمایی کرد که به صورت خانگی تهیه و در آزمایشگاه های کالیفرنیا نگهداری می شوند. به عنوان مثال "ربات دروازه ای" است که از سقف آویزان است و می تواند کارهایی مانند تمیز کردن و بارگیری ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

جزئیات طراحی نمونه اولیه کارمند تویوتا

تویوتا ادعا می کند طراحی این ربات از سفر به خانه های ژاپن الهام گرفته شده است ، جایی که محققان دریافتند فضای محدود کف توانایی کمک به ربات را محدود می کند.

راه حل ساختن خانه ای از آینده با روبات هایی بود که مستقیماً در معماری خانه ادغام شده بودند. ساخت خانه های جدید با کمک ربات ها از همان ابتدا مشکلات خاص خود را ایجاد می کند ، اما خود طراحی برخی از مشکلات را برطرف می کند.

آنها این س theال را از خود پرسیدند ، چه می شود اگر به جای اینکه به یک ربات برای حرکت در کف آشفته خانه احتیاج داشته باشید ، روی سقف حرکت کرده و در صورت لزوم از مسیر منحرف شود؟

علاوه بر ربات درب ، این کیت دارای یک «قفل حباب نرم» است که با استفاده از لنت های پر از هوا ، اشیا various مختلف را به راحتی درک می کند و یک ربات زمینی در حال حرکت با همان مهارت های اولیه.

تویوتا فقط یکی از شرکت هایی است که ربات های داخلی را تولید می کند ، اما پیشرفت در این فناوری همچنان یک چالش بزرگ است. در حالی که بسیاری از آزمایشگاه ها ربات هایی تولید کرده اند که می توانند در آزمایشگاه تکالیف را انجام دهند ، انتقال مهارت به خانه های واقعی دشوار است.