وان حمام در حال حاضر بسیار مخاطب دارد و بسیاری از افراد دوست دارند به حمام هایشان وان حمام نصب نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نصب وان حمام به صورت اصولی  را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.
 
امروزه استفاده از وان حمام در دکوراسیون حمام طرفداران خودش را دارد. اگر در فکر بازسازی حمام خود هستید و قصد استفاده از وان حمام را دارید در این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در این رابطه با یکدیگر گفتگو کنیم.

 

نصف وان حمام در حمام های بزرگ 
 
نصب وان حمام به صورت اصولی که برای بسیاری از حمام ها مهم می باشد شما که حمام تان بزرگ است و دوست دارید یک وان حمام به آن نصب نمایید باید موارد زیر را رعایت نمایید تا بتوانید یک حمام کاملا اصولی و زیبا با یک وان حمام داشته باشید.
 
طبیعتا برای نصب وان حمام احتیاج به مواد ضد آب دارید. در ابتدای کار، از متخصصان بپرسید که آیا به خوبی وان را به دیواره می چسبانند یا خیر.
 
در رابطه با عمق وان حمام، بسته به میزانی که در نظرتان هست می توانید وان حمام مختلفی را در نظر داشته باشید.

 

نصب وان حمام به روشهای درست 
 
اگر در حمام خود، فضای کافی دارید می توانید برای جدا کردن فضاهای آن از یک درب شیشه ای استفاده کنید. این کار امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طبیعتا با نصب یک در شیشه ای در داخل حمام، کمی هزینه بیشتری را باید صرف نمایید. اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید به دنبال یک پنل دیواری شیشه ای تک باشید که در کنار وان حمام شما قرار می گیرد.
 
برای کسانی که درد زانو و مفصل دارند و یا کمردرد آزارشان می دهد استفاده از وان حمام می تواند گزینه بهتری باشد.

 


نکاتی درباره‌ی نصب وان
 
نکته: اگر می خواهید کودکان خود را در وان حمام بشورید در کنار خود وان از یک دوش نیز استفاده نمایید.
 
راه های بسیاری برای طراحی دکوراسیون حمام و وان حمام وجود دارد، اما لازم است قبل از آن با پیمانکار خود مشورت نمایید. فراموش نکنید که در فضای حمام خود باید از مواد ضدآب استفاده نمایید.
 
وان و جکوزی باید مطابق استاندارد و الزامات تعریف شده کارخانه بسته بندی شوند و به شکلی بارگیری و حمل شود که از خرابی و آسیب دیدگی احتمالی محصول و اجزای آن (موتور، متعلقات و شیرآلات و سیستم های الکترونیکی و …)‌ جلوگیری گردد.

 


راهنمای نصب وان و جکوزی
 
در هنگام بازکردن بسته بندی محصول به خوبی دقت کنید تا از آسیب دیدن لوله ها، شیرآلات و سیستم های حرارتی و ماساژ و الکتریکی و الکترونیکی و سایر متعلقات آن جلوگیری نمایید.
 
اطمینان حاصل کنید که شیرآلات و اتصالات مربوطه مناسب وان شما هستند و پنل و زیرآب وان و جکوزی و زیردوشی کاملا فیکس و محکم بوده و از نفوذ آب به اجرای الکترونیکی محصول جلوگیری می نماید.
 
 
در زمان نصب، محل موردنظر را برای نصب وان آماده نمایید و به اندازه دقیق کابین حمام، سطح طبقه، ولتاژ برق، سیستم لوله کشی آب و فاضلاب و تصفیه توجه کنید.

 

سایت سماتک