جوشکاری آسان است. نوه های من با کمی کمک می توانند دو تکه فولاد را جمع کنند تا به هم بچسبند. جوش ها مانند مرغ های فلزی به نظر می رسند ، و مانند شیشه شکاف دارند ، اما پسرها با افتخار می گویند که می توانند "جوش" بگیرند.

ایجاد جوش های قوی که به نظر مناسب می رسد یک چالش است. آماده سازی مهم است. با از بین بردن تمام رنگ و زنگ زدگی از سطحی که به آنها وصل می شود ، شروع کنید ، به خصوص اگر از جوشکار سیم MIG استفاده می کنید. هنگام گرم شدن ، رنگ و زنگ زدگی سپر گاز را برای جوشکاری های MIG خوب ضروری می سازید. اگر در حال جوشکاری MIG هستید و در زدن و نگه داشتن قوس مشکل دارید ، متوقف شده و برای خرد کردن رنگ یا زنگ زدن وقت بکشید. همه رنگ یا زنگ --- حتی کمی رنگ باقیمانده یا زنگ زدگی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. جوشکارهای قوسی از نوع استیک نسبت به فلز زنگ زده یا رنگ شده تحمل بیشتری دارند ، اما قطعاً از سطوح بدون رنگ و زنگ زدگی بهره مند می شوند.

حتماً رنگ و زنگ زدگی را در جایی که بست زمین برای جوشکارهای MIG به آن وصل شده است خرد کنید - جوشکارهای سیم MIG به دلیل داشتن زمین خوب بسیار ناخوشایند هستند. نقطه زمین را تا حد ممکن به جوش واقعی نزدیک کنید. وقتی در مخزن دانه ترکیبی جوش می دهم ، از کابل های جهنده باتری برای افزایش سطح سیم جوش سیم MIG استفاده می کنیم ، بنابراین من تا آنجا که ممکن است به جایی که جوش هستم "پایه" می دهم.


سپس ، هنگامی که تمام آماده سازی ها مورد مراقبت قرار گرفت ، در حین جوشکاری صبور باشید. تمام نکاتی را که معلم فروشگاه شما سعی کرده است در کلاس هنرهای صنعتی در دبیرستان به شما آموزش دهد ، دنبال کنید. همه چیز را محکم ببندید. انتهای مخالف قطعات را چسبانده و از گرم شدن آنها در فلز ، آنها را از "حرکت" در امان نگه می دارد. اگر از کلاه ایمنی تیره با رنگ متغیر استفاده می کنید ، از تنظیم رنگی استفاده کنید که از چشمان شما محافظت کند اما همچنان شما را قادر می سازد استخر فلز مایع را در نقطه جوش نظارت کنید. برای جوشکاری MIG با آمپر کم ، ممکن است به شماره # 10 یا کمتر نیاز باشد تا به اندازه کافی ببیند که چه جوشکاری می کنید. جوشکاری استیک معمولاً برای محافظت از چشمان مانند احساس شن و ماسه ریخته شده در هنگام ریختن بعد از یک روز جوش ، به # 10 یا رنگ تیره تر نیاز دارد.

از دستکش های چرمی یا محافظ استفاده کنید. این یک چیز ماشینی نیست --- من آموخته ام که فقط در مورد زمانی که همه چیز را "درست" می کنید و یک جریان زیبا و حتی مهره ای دارید ، یک جرقه به ناچار در کف دست شما فرود خواهد آمد و شما را تند و سریع می کند یا می پرید. اگر جوش به صورت عمودی یا وارونه است ، پوشیدن کیپ جوش چرمی ، آستین یا نوعی محافظت را در نظر بگیرید (جلیقه فشرده یا جلیقه بوم اردک کمک می کند ، اما لکه های سوخته ای را پیدا خواهید کرد که در شستشوی بعدی پاره می شوند) در برابر جرقه های فرود در کج. از آرنج یا پایه ی گردنتان باشد. جرقه های فرود در آن نقاط نه تنها شما را تند و سریع می کنند ، بلکه باعث می شوند شما به پاهای خود جهش دهید و مانند یک گیک در Junior / Senior Prom رقص بزنید.

شما می توانید بهترین جوشکار چوب یا MIG را در بازار داشته باشید ، میله جوش یا سیم صحیح برای فلزاتی که به آنها ملحق می شوید ، و آمپر مناسب برای کار است و هنوز هم با جوش های ضعیف به نظر می رسد. به سادگی از بین بردن رنگ و خوردگی و اطمینان از وجود زمین مناسب ، به تجهیزات جوشکاری بهینه عمل می کند. استفاده از رنگ مناسب کلاه ایمنی ، دستکشهای محافظ و ابزار دقیق به شما کمک می کند عملکرد بهینه - و بدون ایجاد زخم انجام دهید.