در این مطلب از سایت «کوک باش» قصد داریم که به معرفی 7 تا از گران‌قیمت‌ترین مچ بند و ساعت هوشمند شیائومی اشاره‌کنیم. ساعت‌هایی که از همه لحاظ بسیار پرطرفدار و پرفروش هم هستند.

ساعت‌های شیائومی علاوه بر قیمت خوب از لحاظ کیفیت هم بسیار مناسب هستند. پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال ساعت و مچ بند هوشمند گران‌قیمت هستید حتماً نگاهی به محصولات ساعت و مچبند هوشمند شیائومی بیندازید.

در اینجا قصد داریم 7 تا از گران‌ترین محصولات ساعت و مچ بند هوشمند شیائومی را معرفی کنیم. اگر قصد خرید هرکدام از این محصولات را دارید می‌توانید روی عنوان آنها کلیک کنید و جزییات هر مچ بند و ساعت هوشمند گران قیمت شیائومی را مشاهده کنید.

 

خرید و جزییات ساعتهای هوشمند گران

 

پرفروشترین ساعتهای هشومند شیائومی

 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos

گران ترین ساعت هوشمند شیائومی

اولین مدلی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم مدل Amazfit Stratos هست. بعد از معرفی Amazfit Stratos شیائومی توانست در نسخه بعدی آن تغییرات خوبی را اعمال کند. ازجمله جنس بدنه پلی کربنات آن که بسیار مقاوم‌تر شده است.

اندازه بسیار بزرگ صفحه‌نمایش آن (1.64 اینچی) باعث شده است که بتوانید به‌راحتی روی آیکون‌های آن مانور بدهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند مقاوم بودن آن در برابر آب در عمق 50 متری هست که بسیار جذاب می‌باشد.

ازجمله ویژگی‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به قدرت باتری آن اشاره کرد که بسیار قوی می‌باشد. این ساعت از یک باتری 280 میلی آمپری استفاده می‌کند.

قابلیت‌ها: تشخیص ساعت دویدن و راه رفتن – دوچرخه‌سواری چه در فضای باز و چه بسته – قطب‌نما – گام شمار – شمارش ضربان قلب – اعلان پیام‌های متنی – اعلان تماس – اتصالات بلوتوث و وایفای – حافظه داخلی 4000 مگابایت – دارای GPS.

 

ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz

گران ترین ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند شیائومی

مانند دیگر ساعت‌های گران قیمت شیائومی که در این مطلب به آنها اشاره قابلیت نصب سیم‌کارت را ندارد. اما یکی از خصوصیات این مدل از ساعت گران قیمت شیائومی سبک رسمی آن می‌باشد.

ظاهر رسمی و کلاسیک آن بیشتر برای مراسم رسمی کاربرد دارد. اما شما می‌توانید برای کارهای روزمره خود هم از آن استفاده کنید. اما برای کارهای ورزشی توصیه می‌کنم از مدل‌های دیگر استفاده کنید.

اما اگر شناگر هستید و این ساعت هم برای شما جذابیت خوبی پیدا کرده هست می‌توانید برای فعالیت شنا هم از آن استفاده کنید. این ساعت تا عمق 30 متری در زیر آب می‌تواند ضد آب بودن خود را حفظ کند. زیرا گواهی 3atm را همراه خود دارد.

قابلیت ها: حالت وقفه – اطلاعیه‌های تماس و پیام – ساعت زنگ‌دار – هیبریدی – ضد آب – بلوتوث – کنترل وضعیت باتری با اپلیکیشن – دارای اپلیکیشن اختصاصی.

 

مچ بند هوشمند شیائومی Amazfit Equator

گران ترین مچ بند هوشمند شیائومی

مناسب برای کارهای روزمره و فعالیت‌های ورزشی هست. جنس بدنه سیلیکونی و بسیار مقاوم و نوع قفل کلیپسی برای بندان تزیین‌شده است. همچنین این مچ بند قابلیت GPS ندارد.

اما یکی از ویژگی‌های خوب آن مقاومت در برابر گردوغبار و همچنین ضد آب بودن آن می‌باشد. می‌توانید برای شنا از این ساعت در دست خود استفاده کنید و فعالیت ورزشی خود را زیر نظر بگیرید.

دارای حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ می‌باشد. نوع باتری از جنس لیتیوم یونی هست. ظرفیت باتریان 15 میلی‌آمپر هست که با یک‌بار شارژ تا حدود 10 روز می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

قابلیت ها: بررسی مسافت طی شده شما – میزان کالری مصرفی – کنترل وضعیت خواب – تنظیم یادآور برای کسانی که فراموشی دارند – مناسب برای ورزش‌های هوازی.

 

منبع: سایت کوک باش