روزی که همه منتظر آن هستیم فرا رسیده است. گوگل سرانجام اعلام کرد که Google Photos از حالت "رایگان" خارج شده است و به زودی برای استفاده از این سرویس باید هزینه پرداخت کنید.

اگر بخواهند فضای ذخیره رایگان Google را با تعداد زیادی عکس و فیلم برای استفاده از آنها پر کنند ، در آینده نزدیک باید اشتراک Google را خریداری کنند.

اگرچه گوگل اخیراً این خبر را اعلام کرد ، اما به کاربران Google Photos اجازه می دهد تا 1 ژوئن 2021 به طور نامحدود از این سرویس استفاده کنند. گیگابایت

اما از آن روز به بعد ، بارگذاری هر چیزی فضای محدودی را اشغال می کند ، نیازی به گفتن نیست که 15 گیگابایت فضای بین همه سرویس های Google مانند Gmail به اشتراک گذاشته شود.

در حالی که همیشه انتظار داشتیم Google Photos این مسیر را طی کند ، اما از این لحظه خیلی راضی نیستیم. حداقل یکی از بهترین خدمات ذخیره عکس رایگان یکی از بهترین ها نیست.

اما با توجه به میزان عکس ها و فیلم هایی که کاربران بارگذاری و بارگذاری می کنند ، کاملاً تضمین شده بود که بالاخره روزی باید هزینه آن فضای ذخیره سازی را پرداخت کنیم.

اگر این مسئله شما را آزار می دهد یا می خواهید از پولی که برای آن می پردازید بیشترین بهره را ببرید ، در اینجا برخی از محصولات Google و همچنین گزینه های جایگزین Google Photos وجود دارد.