راههای شکافت نم به درون منزل 

رطوبت دیوار‌ها احتمالا در اثر ساخت میعان در فضای داخلی ساختمان و یا این که شکافت آب از خارج ساختمان به داخل دیوار‌ها پدید آمده باشد . شایسته ترین خط مش این است که یک صفحه آلومینیومی مربع صورت طوری بر روی دیوار قرار داده و بچسبانید که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود . 


ارزیابی تکنولوژی نو درعایق رطوبتی دیوار 

یکی مهمترین مشکلاتی که احتمال دارد برای یک ساختمان به‌وجود بیاید و آن ساختمان را مبتلا تخریب نماید رطوبت و نم می‌باشد که برخی اوقات جبران ها زیاد خطرناک و جبران ناپذیر می باشند . 

با به کارگیری از عایق رطوبتی دیوار شما می‌توانید سالها خیالتان از بابت رطوبت دیوار هایتان سهل وآسان باشد عایق رطوبتی دیوار که با تکنولوژی های نو ساخت می گردند دارنده باکیفیت , با استمرار و استوار میباشند . 

 

گونه های شیوه های عایق رطوبتی دیوار و ساختمان 

برای عایق رطوبتی ساختمان و عایق رطوبتی دیوار طریق های مختلفی موجود هست از او‌لین رویه ها که هنوز نیز موضوع به کارگیری قرار می‌گیرد عایق با به کارگیری از قیر است که پیرو به ارزیابی آن می‌پردازیم . 

دو‌مین نحوه عایق کردن بوسیله عایق ایزوگام می‌باشد که کماکان با وجود معایب آیتم به کار گیری هست ولی زیاد اندک , سومی طریق عایق رطوبتی های نو با تکنولوژی های نو می باشد که نسبتاً تمام معایب نحوه های پیشین را رفع نموده است . 


به صورت کلی عایق رطوبتی دربرگیرنده لایه هایی می باشند که دارنده ترکیبات مختص خویش میباشند و بر روی مساحت متبوع برای دوری از نشت هر مدل نم و رطوبت موضوع به کار گیری قرار می‌گیرد و همینطور عایق رطوبتی دیوار در اصطلاح با عایق رطوبتی سقف هیچ فرقی نمی کند و به شکل یکسان می‌باشند . 

 

گونه های عایق رطوبتی دیوار 

عایق های رطوبتی با دقت به موادی که در ترکیباتشان دارا هستند , گونه های متمایز دارا هستند و با دقت به دسته عایق در مکان ها و آب و هواهای متفاوت می‌توانند آیتم به کار گیری قرار بگیرند ولی بعضا عایق ها به طریق ویژه می‌باشند و در تمامی ی موردها کاربرد دارا‌هستند . 

 

تشریح طریق عایق رطوبتی قیر 

درین شیوه از ادغام دو ماده که به طور جداگانه میباشند به اسم های قیر و کیسه تشکیل میشود این مواد در مسیر تنظیم ادغام و یا این که به بیانی ادغام میگردند این طریق نسبتاً منسوخ شده به حساب میاید چون دارنده معایب فراوان متعددی می باشد . 

 

 

مدل نشتی و اندازه نم و رطوبت 

نشتی مرتبط با شیرآب 

گهگاه نشتی آب در شالوده های یا این که محل اتصال به لوله ی شیرهای آب واقعه می افتد . در اینصورت ایراد با تعویض مغزی شیر یا این که تعویض بدون نقص شیرآب حل می شود . دراین باره بدانید که خوش اقبال بوده اید که ضروری نمیباشد هزینه تعویض لوله کشی بدهید . 

 


در شرایطی‌که نقص‌ نم و رطوبت از نشت و پارگی لوله‌های آب باشد . 

احتمال دارد در جزو ساختمان شما یا این که ساختمان همسایه ها شما پارگی لوله پیش آمده و منجر تولید رطوبت شده باشد . نشت آب به عبارتی چیزی است که می بایست به شدت نگران آن باشید . چون یکی‌از عوارض تخریب ساختمان‌ها , پارگی لوله و نشت آب است . 

چه بسا شاید نشت آب دوچندان جزئی باشد , اما به مرور , به‌تدریج به طور رطوبت و نم جذب دیوار‌ها و همینطور مبنا ساختمان شده و درصورتی که سبب تخریب ساختمان نشود به طبع به گچ دیوار‌ها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواقعی سبب ساخت بوی نم و رطوبت به طور کلی خانه خواهد شد . 

 


معایب عایق رطوبتی ساختمان قیر 

این دسته عایق که تحت عنوان عایق رطوبتی دیوار ابدا مطلوب نمی باشد یک کدام از با اهمیت تریم معایب آن صدمه زدن به محیط زیست می باشد , ایراد بعدی آن این است که برای نصب قیر بر روی سقف و یا این که دیوار می بایست مطلقا قبلی از ان قیر ها ذوب شوند و این کار بوسیله حریق های فراوان وسیع انجام میشود . 

 


مدل کار رفع نم و رطوبت 

رفع نم و نشتی آب تعلق متعددی به حالت کار دارااست . گهگاه یک نم دادگی معمولی دیوار با آنالیز های کارشناس به کشف یک پارگی جدی لوله میرسد و گهگاه نیز در توان به عبارتی نشتی کوچک یک بست یا این که اتصال در مدار لوله کشی آب ساختمان متوقف می شود . 

 


مزایا عایق رطوبتی دیوار و سقف قیر 

عایق قیر هم قطعا بایستی بوسیله شخص میانگین اجرا شود چون در غیر اینصورت لایه ها با او‌لین بارش و روطبت از روی تراز متبوع کنده شده و از در میان خواهد رفت از مزایای آن ارزان بودن در موقع خرید می باشد که ولی این ارزان بودن بی برهان نمی‌باشد و شما بازه متعددی قابیلت به کار گیری از ان را نخواهید داشت ولی با وجود یک شخص کارشناس تا 1‌سال استمرار خواهد داشت .