سبک کشور استرالیا با پیچ و خم معاصر دوباره بدست آمده است.

موردی بسیار جذاب و آرامش بخش در مورد خانه های کشور وجود دارد که همواره باعث می شود احساس آرامش و استقبال از آن داشته باشید.

مطمئناً تنظیمات بوکولیک نقش مهمی را ایفا می کنند ، اما دکوراسیون روستایی ، تزیینات به موقع ، ویژگی های میراث و رویکرد غیرقابل کنترل در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد یک محیط غیرقابل انکار می شود.
 

این که آیا شما در یک آپارتمان شلوغ شهری ، خانه حومه ای زندگی می کنید و یا به دنبال به روزرسانی محل زندگی روستایی خود هستید ، می توانید با این ایده های مدرن در کشور مدرن ، خانه خود را به آسانی و مقرون به صرفه تبدیل کنید.
 

رنگ های سبک کشور

رنگ های جسورانه را فراموش کرده و با یک طرح رنگی از سفید و کرم به دنبال یک پس زمینه خنثی باشید. می توانید به یک اتاق با لوازم جانبی متضاد علاقه مند شوید.
 

سایه های نرم مانند مریم گلی شسته شده ، نعنا یا گرد و غبار گرد و غبار کار می کنند ، در حالی که نکات قرمز یا زرد کره ای عمیق نیز می تواند فضای ظریف را ایجاد کند. الگوی بسیار مهم برای کار کردن در سبک کشور بسیار مهم است ، بنابراین نترسید که نوارها ، چک ها و لکه ها را با بعضی از قطعات گل مخلوط کنید.

 

برای اینکه به طور منسجم کار کند ، به رنگ های اصلی در قطعات شلوغ نگاه کنید ، سپس این رنگ ها را با الگوهای ساده تر تکرار کنید. بعنوان مثال از پرده های راه راه آبی و سفید استفاده کنید تا روی گلدان های کوچک آبی رنگ را در یک پوشش کوسن جمع کنید.
 

وسایل آشپزخانه کلاسیک کشور

یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی برای این ظاهر ، آشپزخانه کلاسیک به سبک کشور است. برای ایجاد یک کشور ، از درهای کابینت شروع کنید. به عنوان یک قاعده ، درهای مربع استعماری یا درزهای شیکر انتخاب خوبی هستند. یک میز مرکزی به عنوان یک فضای کاری اضافی عمل می کند و یک مکان تجمع را درست در جایی که همه اقدامات وجود دارد فراهم می کند.
 

اگر این جدول پاها را چرخانده باشد و از چوب لکه دار یا رنگ شده ساخته شده باشد ، یک درمان خواهد داشت. قفسه های باز در آشپزخانه در خانه های سبک کشور خوب عمل می کند ، اما به یاد داشته باشید که گرد و غبار و تمیز کردن بیشتری با تمام صفحات و لیوان های انباشته مورد نیاز است.

قفسه بندی در پشت درب های بزرگ و شیشه ای شفاف ممکن است یک جایگزین عملی تر باشد. در مورد لوازم ، یک اجاق گاز بزرگ آزاد کشور کاملاً ضروری است ، زیرا فوراً امکان پخت خانگی و اجتماعات خانوادگی را فراهم می کند.
دکوراسیون کشور شیک

سبک کشور همه به معنای ایجاد محیطی است که شما دوست دارید در آن وقت بگذرانید ، بنابراین چراغ های کف و میز برای تأمین نور نرم تر برای استراحت و خواندن کتاب پس از یک روز سخت در محل کار مهم هستند.
نور آویز با احساس کمی پرنعمت یا صنعتی می تواند واقعاً خوب عمل کند - فکر کنید روی پوشش های مینای گسترده و کره های در معرض نور فکر کنید.
 

گل ها و فضای سبز فضای بیرون از منزل را ایجاد می کنند و به ایجاد احساس آن در کشور کمک می کنند. گل های تازه چیده شده ، یک اتاق را به نظر می رسند و بوی شگفت انگیز و جذاب می دهند و یک افزودنی ساده هستند.
سعی کنید در یک ظاهر طراحی شکوفه های خود چندان سازه نباشید - ظاهری آرام و با هم و به هم چسبیده مناسب ترین سبک است.

 

پارچه مبلمان و کف چوب

تخته های چوبی ارثی با سابقه ، بخش مهمی از مبلمان منازل مدرن کشور هستند. آنها همچنین می توانند ترکیبی از مجموعه های قدیمی و جدید و نه فقط مطابق باشند. بنابراین اگر تخته سکه های عتیقه مادربزرگ را به ارث نمی برید ، Salvos ، مزایده ها یا فروش گاراژ های محلی خود را بررسی کنید تا چند قطعه ویژه را انتخاب کنید که می توانند در خانه شما کار کنند.

کفپوش چوبی در سراسر خانه روشی شگفت انگیز برای نگاه به کشور است ، اما برخی از فرش های پراکنده برای اضافه کردن بافت.
 

برای کف آشپزخانه ، کاشی های دارای رنگ خاکی و یا حتی بررسی های سنتی سیاه و سفید می توانند ظاهر را کامل کنند.
 

دکوراسیون خانه کشور

برخی از دکوراسیون منزل مناسب کشور نیز به تنظیم روحیه کمک خواهد کرد. در نظر بگیرید که از یک شاخ کفش قدیمی به عنوان یک درب استفاده می کنید ، یا شاید یک کوزه آب مینا پرنعمت یک گلدان عالی ایجاد کرده و علاقه خود را افزایش دهد.
 

ظروف شیشه ای قدیمی ، مانند گلدان یا بطری ، بشقاب پرنعمت (که لازم نیست به عنوان یک مجموعه باشند) و قطعات عجیب و غریب از نقره همه با هم ترکیب شده اند تا جلوه ای دست و پا گیر ایجاد کنند که واقعاً کشور را احساس کند.

وسایل دست ساز بخش بزرگی از سبک مدرن کشور هستند ، بنابراین در هنگام خرید وسایل تزئینی به دنبال سازندگان محلی یا بوتیک ها باشید. اضافه کردن پرتاب یک راه عالی برای تبدیل یک سالن خسته و اضافه کردن برخی کوسن های بافت دار یا طرح دار برای تغییر محل زندگی شما است. بهترین چیز در مورد سبک کشور این است که قوانین سختگیرانه ای وجود ندارد. عمدتاً ، در مورد ترکیب چیزهایی است که شما دوست دارید یا به معنای چیزی برای شماست ، برای ایجاد خانه ای که احساس زندگی کنید و دوست داشته باشید.