با توجه به سال جدید ما ، زمان آن است که برای پروژه های DIY برنامه ریزی کنیم. سال 2020 سال خوبی برای ارتقاء آشپزخانه و فضای جمع آوری شما خواهد بود.

یک Backsplash Colorful ایجاد کنید
پشت پرده ها چندین سال است که یک آشپزخانه بزرگ است ، اما سال 2020 تصریح می کند که برش های کاشی های رنگارنگ عالی خواهد شد. این یک روش آسان و خوش طعم برای اضافه کردن انرژی روشن به اتاق است. اگر احساس جسورانه ای دارید ، قسمت پشتی را به عقب بکشید تا تمام دیوار را به دست آورید - این یکی دیگر از روندهای گرم آشپزخانه برای سال جدید است.

 

رنگ غیر منتظره
صحبت از رنگ ، راه دیگر برای اضافه کردن آن به آشپزخانه شما که در سال 2020 محبوب خواهد شد به شکل اجاق گاز یا کوره اجاق گاز است. برای زنده ماندن این عناصر کاربردی از رنگ جسورانه رنگی لوازم خانگی مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید.

 

قفسه باز را نصب کنید
در حالی که قفسه های باز از نظر تاریخی در سایر مناطق خانه محبوب بوده است ، اما اخیراً بیشتر به یک روند آشپزخانه تبدیل شده است. این روند طراحی داخلی در سال 2020 محبوبیت خود را به دست خواهد آورد. کابینت های سنتی را با قفسه های باز تعویض کنید و آنها را با کاسه مخلوط ، کوزه ظروف و سایر لهجه ها برای یک آشپزخانه شیک ذخیره کنید.

 

تصویر زمینه را اضافه کنید
هیچ پنهانی نیست که کاغذ دیواری در حال بازگشت است ، و اکنون این یک روند آشپزخانه نیز در حال افزایش است. کاغذ دیواری را روی یک دیوار در آشپزخانه خود لایه برداری کرده و بکشید و یک طرح شیک یا جسورانه را که دوست دارید انتخاب کنید. اگر بعداً نظر خود را تغییر دهید نصب و حذف آن آسان خواهد بود و مطمئناً در عین حال چشم نواز خواهد بود.

 

یک Plate Rack نصب کنید
قفسه های بشقاب چیزی از گذشته تا سال 2020 بود. این موارد را می توان به صفحات میز اضافه کرد یا به زیبایی از روی دیوار نمایش داده می شد. اینها نه تنها لهجه سرگرم کننده را در آشپزخانه شما ایجاد می کنند ، بلکه از نظر سازمانی نیز کاربردی هستند. مهمتر از همه ، شما می توانید این کار را با هزینه کم انجام دهید ، به خصوص اگر در فروش گاراژ یا فروشگاه های فروش مجدد از قفسه های پلاستیکی پرنعمت استفاده کنید. چیزی پرنعمت می تواند لمس شخصیت کلاسیک را به فضای آشپزخانه شما منتقل کند.

 

فلزات خود را مخلوط کنید
مخلوط کردن و تطبیق فایبرهای فلزی در آشپزخانه شما پروژه ای است که به آسانی در آخر هفته انجام می شود و روند آن درست است برای سال 2020. در نظر داشته باشید که از یک نوع فلز برای کشوها و دستگیره های کابینت خود استفاده کنید در حالی که از یک روش متفاوت برای خود استفاده می کنید. روشنایی برای ایجاد کنتراست هوشمندانه.

 

شلوار خود را ارتقا دهید
در سالهای اخیر ، شورت پوشانده شده است. در سال 2020 ، این در حال تغییر است. با اضافه کردن یک درب رنگی که می تواند یک مکالمه باشد ، آن را به عنوان کانونی در آشپزخانه خود بیشتر کنید و آن را به یک کانون در آشپزخانه تبدیل کنید. شاید حتی یک درب ایوان نمایش داده شده را نیز در نظر بگیرید تا شفافیت ارائه دهد. قفسه های خود را با ظروف ، سبد و افزایش قفسه بندی به طور دقیق در داخل انبار خود تنظیم کنید. این پروژه ای است که باعث می شود آشپزخانه شما احساس نظم و مانور بیشتری داشته باشد.

 

کاشی کف
طبقات چوب سخت دارای لکه های دیرینه در لیست آرزوهای آشپزخانه بوده اند ، اما اکنون مجبور هستند که کانون توجه را با کف کاشی های سرامیکی در میان بگذارند. اگر در حال خارش کفپوش های جدید در آشپزخانه خود هستید که اظهار نظر می کند ، این یک پروژه عالی برای سال جدید است. کاشی گزینه مقرون به صرفه تر برای نصب است ، و همچنین نگهداری از آن نیز ساده تر است ، زیرا در برابر ریخت و پاش انعطاف پذیر است و آن را برای آشپزخانه ایده آل می کند. بهتر از همه؟ گزینه های کاشی های سرامیکی بی حد و مرز است - از چیزی روشن و جسورانه گرفته تا رنگ ها و الگوهای ظریف تر.

 

کابینت های خود را رنگ کنید
کابینت های سفید مدت مدیدی است که وارد بازار شده اند ، اما با ورود کابینت های تیره به سمت خود ، این روند رنگ روشن و روشن کنار می رود. رنگهای عمیق و تاریک برای این قسمت عمده آشپزخانه شما محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در نظر بگیرید با رنگ آمیزی کابینت مخصوص خود ، این تغییر را در فضای آشپزی خود ایجاد کنید. حتی می توانید با استفاده از رنگ گچ ، چرخشی روی این روند بکشید که هم تیره است و هم این چوب را به بوم اثر هنری و پیام تبدیل می کند. کابینت های آبی نیز برای ماندن در اینجا هستند ، بنابراین نقاشی کابینت ها را یک نیروی دریایی غنی بدانید - به احتمال زیاد آنها برای سالهای آینده به سبک خود می مانند.

 

سطل کمپوست اضافه کنید
با این روحیه که محیط خانه خود را دوستانه تر کنید ، یک سطل کمپوست داخلی را به آشپزخانه خود اضافه کنید. اینها علاوه بر کمک به کره زمین و کاهش ضایعات ، قابل استفاده و بسیار مناسب هستند. شما به زودی عادت خواهید کرد که از سطل کمپوست برای بازیافت زباله استفاده کنید تا تعجب کنید که چرا مدت مدیدی قبل نصب نکرده اید.