استراتژی محتوا ، برنامه ریزی ، اجرا ، ارتقا management و مدیریت مداوم کلیه دارایی های رسانه های تجاری است. اساساً ، این برنامه بازی برند شما برای رانندگی است و یکی از مهمترین م componentsلفه های استراتژی بازاریابی شماست.

اما ایجاد محتوای عالی به زمان و هزینه نیاز دارد. بنابراین خواه پست های وبلاگ را از خارج از سازمان خود خارج کنید و هم فیلم های داخلی تهیه کنید ، داشتن یک برنامه منظم برای به دست آوردن نتایج مورد نظر بسیار مهم است.

استراتژی شما یک کتاب بازی است که عمل و بینش را پیش می برد. و مانند یک کتاب بازی ، موارد زیادی را پوشش می دهد ...
اهداف بازاریابی محتوای خود را تعیین کنید

قبل از شروع هرگونه تلاش جدید در زمینه بازاریابی محتوا ، تعیین اهداف شفاف کسب و کار و KPI مهم است. از این گذشته ، بدون اهداف نمی توانید استراتژی تدوین کنید ، موفقیت برنامه را بسنجید یا ROI را با ذینفعان شرکت در میان بگذارید.

اهداف عمل را مجبور می کنند و استراتژی محتوای شما را هدایت می کنند ، بنابراین اهداف خود را بر اساس نتایج مورد نظر خود بنا کنید.

Stretch Goals vs. S.M.A.R.T. اهداف

    اهداف کششی آرزو هستند. اینها معمولاً مهمترین نقاط عطف سه ماهه یا سالانه هستند که برای فشار دادن تیم شما به نتایج بلند پروازانه تر طراحی می شوند. به عنوان مثال: دو دسته جدید از مطالب را به استراتژی وبلاگ خود اضافه کنید.
    هوشمندانه. اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، واقع بینانه و محدود به زمان هستند (داشتن مهلت مشخص). این اهداف فرآیند خود را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که برای رسیدن به اهداف کششی خود کارهای لازم را انجام می دهید.

این دو نوع هدف از یکدیگر پشتیبانی می کنند و به تعریف استراتژی شما کمک می کنند. به عنوان مثال ، تصور کنید که هدف اصلی شما این است که در طول یک سال 100٪ ترافیک جستجوی ارگانیک از مطالب خود را افزایش دهید. در اینجا چند S.M.A.R.T آورده شده است. اهدافی که ممکن است از این ابتکار حمایت کنند:

    هر ماه 25 پست وبلاگ منتشر کنید
    ضبط پادکست هفتگی و اسلایدشیر همراه
    با 100 نشریه و تأثیرگذار شخص ثالث درگیر شوید

همانطور که می بینید ، دستیابی به یک هدف کششی بدون وجود یک برنامه ساختاری بازاریابی دیجیتال دشوار است. به همین ترتیب ، S.M.A.R.T. اهداف بدون تمرکز بر هدف کششی بزرگتر تصادفی خواهند بود.

مخاطب و شخصیت خریدار خود را تعریف کنید

با تحقق اهداف ، وقت آن است که درباره مخاطبان خود تحقیق کنید و شخصیت های خریدار ایجاد کنید. اگر می خواهید ترافیک و تبدیل واجد شرایط را هدایت کنید ، این مرحله بسیار مهم است زیرا یک استراتژی محتوایی که مخاطب اشتباه را هدف قرار می دهد ، باعث اتلاف وقت و هزینه می شود.

خوشبختانه مکان های زیادی برای جمع آوری بینش مخاطب وجود دارد ، از جمله:

    جستجوی اطلاعات
    داده های شبکه های اجتماعی
    داده های بازاریابی از طریق ایمیل
    داده های Google Analytics
    هوش رفتاری

    داده های نظرسنجی
    تحلیلگر گزارش می دهد
    مصاحبه با مشتری
    مصاحبه با فروشندگان
    مصاحبه با تیم های پشتیبانی