یک کدام از مهمترین مشکلاتی که در بیشتر خانوارها موجود است خطاها مرتبط با تعمیر سردخانه و تعمیر یخچال فریزر های نیم سردخانه و معمولی هست . 


شایسته ترین روش ها برای عیب یابی فریزر و تعمیرات فریزر و یخچال 

در نصیب بالا به مواقعی اشاره کردیم که ردوبدل یا این که تعمیر آن اشتباهات سردخانه و یخچال تماما برطرف می شود . البته نکته قابل توجه خیس این میباشد که چار می بایست این اتفاقات بیفتد و چه‌طور این اتفاقات صورت می دهد؟ 

 

به چه شکل می شود متوجه شد که علت فساد برای چه جزء یخچال فریزر و فریز هست؟! 

آیا در شرایطی که این ایرادات را بدانیم میتوانیم برای رفع آن ایراد و یا این که دوری از فساد یخچال فریزر کارهایی را خودمان انجام دهیم؟! 

 

در‌این نصیب به نکاتی خوا هیم پرداخت که با فراگیری دیدن آن ها و اعتنا در آنان متوجه خیلی از فساد های یخچال فریزر خواهید شد و می‌توانید برای پرهیز از فساد بیشتر یا این که خودتان دست بکار گردید و یا این که با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید . 

 

ایرادات متعددی قادر است منجر فساد سردخانه شود اعم از عدم خنک کردن مواد غذایی در یخچال فریزر یا این که یخ بستن یخچال فریزر یا این که روشن نشدن و بد روشن شدن سردخانه یا این که فساد نصیب رایانه آن و روشن نشدن لامپ های آن و مواقعی از قبیل این اشتباهات می‌تواند برای هر کسی فیس دهد . 

 

 

اشکال سرویس در تعمیرات یخچال فریزر های گوناگون : 

خرابی یخچال را باید خیلی جدی گرفت و اگر در زمان مناسب برای تعمیر یخچال اقدام نکنید امکان دارد خرابی های ان به مرور زمان بیشتر شود.

 

۱ تعمیر یخ ساز اشکال سردخانه های ساید بای ساید 
۲ رفع اشتباهات لوله کشی آب یخچال فریزر ها 
۳ بده بستان و نصب غربال تصفیه آب سردخانه 
۵ بده بستان و نصب اشکال ترموستات های بخچال و سردخانه 
۶ بده بستان یا این که تعمیر شیر برقی سردخانه و گونه های یخچال فریزر 
۷ تعویض و تعمیر موتور شارژ گاز یخچال
۸ آزمایش برق محل ورود برای اختلال عدم خنک شدن 

 

 

1 - شناسایی معضلات فریزر 

۱ - در او‌لین کار می بایست اعتنا فرمایید که دو شاخه سردخانه به پریز برق وصل باشد . ممکن است که بخشی از سیم کشی فریزر عریان شده باشد و یا این که بخاطر جابجایی فریزر و کشیده شدن سیم اتصالاتی در سیم کشی روی داده باشد . 

نیز چنین ممکن است که از یک سیم دیگری برای اتصال فی مابین دو شاخه فریزر و پریز برق استعمال کرده باشید . خوب تر است آن را جدا نمائید و خویش دو شاخه را به پریز وصل کنید تا مشاهده کنید که نقص‌ از سیم کشی یا این که دو شاخه نباشد . 


۲ - چنانچه دیدید که با انجام شغل های بالا گشوده نیز یخچال فریزر خاموش بود همت فرمایید که دو شاخه سردخانه را به پریز دیگری بزنید و همین طور دو شاخه دیگری را به پریز مرتبط با یخچال فریزر وصل فرمایید تا ملاحظه کنید که خلل از پریز برق نباشد . 

 

۳ - برخی اوقات پیش می‌آید که یخچال فریزر با خاموش و روشن شدن پس از ۱ ساعت مجدد مشکلش حل می شود و روشن می شود . پس چنانچه دیدید که سردخانه و یخچال فریزر شما خاموش شده‌است به مقطع یک ساعت یا این که کمتر برق آن را بکشید تا یخچال فریزر مقداری استراحت نماید . 

مضاعف برای مشتریان ما اتفاق افتاده که بخاطر همین موضوعات عادی و عدم پی بردن این نکات یا این که بدون چاره به صرف مخارج بسیار گردیده اند و یا این که اشخاص تعمیر کار کم تجربه جای اینکه نخستین این موردها را شناسایی نمایند مورد ها دیگری نظیر موتور و گاز و … را باز‌بینی می نمایند .


2 - شناسایی فساد فریزر و یخچال فریزر 


در‌صورتی‌که پس از آزمایش روند بالا متوجه شدید که یخچال فریزر مشکلی ندارد و روشن می شود بایستی برای ارزیابی خطاها دیگر اقدامات پایین را به ترتیبی که شاره خوا‌هیم کرد محاسبه فرمائید تا بتوانید به نقص‌ موردنظر خویش پی ببرید : 

 

۱ - باز‌بینی عقربه دماسنج : احتمال دارد که کسی به عقربه سردخانه دست زده باشد و آن را تغییر و تحول داده باشد در‌این‌صورت‌ خوبتر است که ملاحظه کنید عقربه دماسنج دربین ۳ - ۴ جای‌دارد یا این که خیر . 


۲ - یکی کارهایی که مدام و هرچند ماه یکبار بایستی انجام دهید پاک کردن نصیب پشت فریزر مشهور یه کوئل سردخانه می‌باشد . کار این دستگاه پخش کردن گرمای در بخش های گوناگون سردخانه میباشد . 


۳ - یکی نکاتی که هنگام فساد فریزر بایستی اعتنا فرمائید این می باشد که هر وقت به تلاش آن شک و تردید کردید لوله تخلیه پشت آن را در دست گرفتن فرمائید تا مسدود نشده باشد . 


۴ - احتمال دارد یخ نبستن و سرد نشدن یخچال فریزر شما مرتبط با عقربه دماسنج نباشد و مرتبط با منافذی از یخچال فریزر باشد که خط مش گریزو فرار هوای سرد را گشوده نموده باشد و روش رخنه هوای گرم را گشوده کرد‌ه باشد . 

 

یکی کارهایی که عمده تعمیرکاران انجام می‌دهند به‌این صورت میباشد که یک برگه خیلی رشته رشته در میان درب و سردخانه قرار میدهند و با آزمایش فواصل فی مابین درب سردخانه و خویش سردخانه در‌صورتی‌که مشکلی بود آن را باز‌نگری نمایند .